פורום תמיכה

krx 1000 הבהב ונורית האזהרה של KECS דולקת

cedgar066@gmail.comcedgar066@gmail.com הודעות: 1Verified User

הבהבתי פעמיים את הבקר האלקטרוני כדי להניע אותו, וברגע שהוא התניע נדלקה נורת ה-KECS והמכונית לא נכנסה לאף אחד ממצבי המתלה.

שתייגת:

הערות

  • charlie@ftecu.comcharlie@ftecu.com הודעות: 15Staff User

    בעיה זו נפתרה על ידי עדכון הקובץ הנכון עבור מספר החלק של ה-ECU שלהם. אנא ודא שאתה מבצע עדכון קובץ שתואם את מספר החלק של ה-ECU שלך, אלא אם כן התמיכה הורה לך אחרת.

היכנס או הירשם כדי להגיב.