Kirjoitusyritys epäonnistui. Kuvatietojen korjaus epäonnistui.
wenxx10@gmail.com
sisään R7
Hei, sain äskettäin penkin sivusarjan EU Yamaha R7 2022 -mallini ecun vilkkumiseen. Kuitenkin, kun liitän ECU:n penkkisarjan johtosarjaan ja yritän kirjoittaa 2021 R7 - BEB-8591A-50(EU) Unrestricted sisään ECU, se valittaa, että "Kirjoitusyritys epäonnistui. Kuvatietojen korjaus epäonnistui." Kuten huomasin, ECU:n todellinen osanumero on BEB-8591A-00. Voisiko se liittyä ongelmaan? Kiitos
tagged:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Kuten huomasin yhdestä tärkeimmistä viesteistä, ECU-tiedoston on vastattava ECU-osanumeroa. Joten luulen, että se vastaa kysymykseen. Vaikka tässä tapauksessa, koska en löydä oikeaa folea toimitetusta luettelosta (enkä olisi voinut tarkistaa/tietää tätä ennen tilaamista), onko mahdollista pyytää vastaavan ECU-osanumeroni tiedoston lisäämistä?
Mitään ideoita?
Hei, oletko saanut tämän selvitettyä? Yamahan ECU:n kanssa sinun pitäisi lähettää se meille luettavaksi ensimmäistä kertaa. Sitten se lisätään tiedostonhallintaan käytettäväksi.
Minulla on täsmälleen sama ongelma. Pystyin kirjoittamaan BEB-8591A-00 varastossa olevan ecun. mutta nyt kun yritän kirjoittaa saman mutta rajoittamattoman tiedoston, se sanoo, että se ei kirjoita bla.bla.bla. Ostin toisen lisenssin, mutta sekään ei auttanut. tilini on Staffan.ola.wallin@gmail.com, korjaa tämä nyt.
ratkaistu.
Hei, minulla on samanlainen ongelma. Lisenssin sitomisen jälkeen se sanoo, että kirjoitusyritys epäonnistui, yritä uudelleen.