Alle kaarten zijn hetzelfde op de Kawasaki Ninja 400 2023 tuning suite

Hoi! Ik heb de FT ECU zijkabelboom met QS en alles werkt prima, maar als ik de mappings vergelijk (standaard, onbeperkt, MotoAmerica, enz.) zijn ze allemaal hetzelfde. Is er verbetering door de ECU gewoon te ontgrendelen of moet ik alles op de dyno instellen? Ik weet dat niets de dyno met realtime fine tuning overtreft, maar ik zie geen nut in het uploaden van mappings als ze allemaal hetzelfde zijn. Misschien is het een domme vraag, maar ik weet het niet zeker. Ik heb: FT ECU flashing kit, quickshifter, Velocity Stacks, block off plate, K&N luchtfilter en airbox uitsparing voor een grotere luchtram. Alvast bedankt.
tagged:
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Even een update. Ik heb item voor item gecontroleerd en ontdekte dat de ontstekingstiming verschilt tussen de maps. Hoewel er een verschil is, kunnen we geen gedeelde maps verwachten zoals die van PC of Woolich op hun websites, waar je je maps kunt delen met een beschrijving van de modificaties die je motor heeft. Je motor flashen met een FT ECU is dus slechts "het topje van de ijsberg" en je zult een paar euro meer op de dyno moeten neertellen om serieuze veranderingen te zien. Zodra ik klaar ben met het harde werk met de dyno, zal ik mijn map en de beschrijving van mijn modificaties delen, zodat toekomstige gebruikers niet overweldigd worden door alleen maar cijfers op cellen en geen idee hebben wat ze moeten doen. Ik wil Logan bedanken, die zo geduldig is geweest om mijn e-mails te beantwoorden.