MT-09:n pauhu- ja pamausongelma – sitä esiintyy liian ajoittain.
inbum0313@gmail.com
sisään FZ / MT 09
Olen muokannut sytytyksen ajoitusta ja säätänyt hidastuskaasun asetuksia sekä polttoaineen määrää hidastuksen aikana. Olen myös poistanut käytöstä hidastuksen polttoaineen leikkausasetuksen. 3 000 rpm:stä punarajalle asetin sytytyksen ajoituksen -12°:een 0%-kaasulla. Olen yrittänyt kaksinkertaistaa tai jopa kolminkertaistaa vakiopolttoaineen määrän hidastuksen aikana. Paukahdukset ja pamahdukset ovat voimakkaita, kun niitä esiintyy, mutta niitä esiintyy liian ajoittaisesti – ja joskus ei ollenkaan. Haluaisin niiden tapahtuvan useammin, vaikka ne olisivatkin vähemmän aggressiivisia. Mitä minun pitäisi säätää, jotta saavuttaisin sen? Kiitos! PS Ei katalysaattoria, täysi pakoputkisto, Hi-flow-ilmansuodatin asennettuna.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, yritätkö siis tarkoituksella luoda nuo potkut ja otsatukka vai haluatko poistaa ne? Mikä on ohjausyksikkösi osanumero? -Logan
Hei, haluan tehdä lisää pop-up-laitteita.. ECU-osani osanumero on 1RC-8591A-00, kiitos.
Hei, miten poksahduksen ja pamauksen kartoitus on nyt? Itse hidastan ajoitusta jopa 2 prosenttia kaasun asennossa. Yritä olla hidastamatta enempää kuin 2 prosenttia, koska se vaikuttaa ajettavuuteen.