Helpforum

ECU-licentie moet worden gereset/hersteld vanwege een onjuiste "flash init"-status

2022 XSR700

  • ECU-licentie: EC8CCB61 Ik vraag om een nieuwe licentie, maar ik moet deze specifieke licentie hebben omdat er een "feature authorized"-code aan deze licentie is gekoppeld van 2WDW? Ik heb al een e-mail gestuurd en gebeld, maar geen update, dus besloot ik het hier ook te posten.

Alvast bedankt!

tagged:

Comments

  • aaron.leyesa@gmail.comaaron.leyesa@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb 2WDW een bericht gestuurd en het probleem met "ontbrekende feature-autorisatie" was: "Het probleem dat u momenteel ondervindt, komt doordat het bestand is gekoppeld aan een specifieke FTECU-licentie. Omdat u de originele niet gebruikt, is de "feature" (dat is onze aangepaste ECU-mapping) er niet aan gekoppeld." Dus ze hebben het bestand opnieuw opgebouwd en opnieuw aan mijn account gekoppeld. Maar nog steeds verspild $185 (100$ nieuwe licentie + 85% Yamaha Active Tune Activation License) omdat ik mijn motor zo snel mogelijk wilde flashen en er geen update was of ik de originele licentie had kunnen resetten of herstellen vanwege een valse "flash init". *voor de toekomst, als u niet handig bent met draden, koop dan niet de bike side kit, maar betaal gewoon het extra geld voor de bench style.

Meld je aan of registreer je om te reageren.