Supportforum

KARTA Obegränsade inställningar FÖR R6 2011

luca_re@tin.itluca_re@tin.it Inlägg: 3Verified User

Hej alla KARTinställningar FÖR R6 2011, jag fick ditt typ 3-kit som jag kommer att montera snart, medan jag väntade kollade jag flera gånger på kartorna som gjorts tillgängliga av er, i synnerhet kartan 08-11 R6 13S-8591A-00 EU-lager och karta 08 - 11 r6 13S8591a-00 EU Unrestricted, den utan restriktioner. nu kommer vi till frågorna. Jag såg att framstegskartorna från N till 6:e växeln skiljer sig mycket från Stock one, till och med med 11 poäng. Är inte detta farligt för motorn i den meningen att den kan detonera? , kan jag känna mig bekväm om jag laddar upp den här kartan? En annan fråga vilken typ av bränsle ska jag använda för den obegränsade kartan 98 oktan 100 oktan eller 95 för att undvika detonationer i kolvarna. En annan fråga, min cykel har ett BMC full arrow avgasfilter, denna obegränsade karta har redan en bra mängd bränsle för denna konfiguration. Och slutligen, när ECU har programmerats om, finns startspärrfunktionen kvar? Jag har säkert fler frågor om det, jag kommer att fortsätta lägga upp dem här Luca från Italien

kommentarer

  • luca_re@tin.itluca_re@tin.it Inlägg: 3Verified User

    det här är den tredje växelns förflyttningskartan eller har jag fel


  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Inlägg: 102Staff User

    Vi ger dig tillgång till tillverkarens data i ECU:n, hur du använder den är upp till dig. Vi är ingen melodibutik och dina frågor passar för en melodibutik.

  • luca_re@tin.itluca_re@tin.it Inlägg: 3Verified User

    Tack för svaret, jag ska utvärdera hur man ska gå tillväga, visst är de ursprungliga basfilerna en bra referenspunkt för jämförelser, min fråga var att försöka förstå varför kartan utan begränsningar sattes upp på detta sätt, men jag gratulerar till eftersom installationen var ganska enkel inklusive programmering av styrenheten, skulle det vara trevligt att ha en grundläggande guide om inställningsobjekten. Tack igen

Logga in eller registrera dig för att kommentera.