Supportforum

2019 CBR1000RR SP1 Filtillgänglighet

2»

kommentarer

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User

    Jason, kommer Flash Tune att kunna tillhandahålla en korrekt kartläggning för 38770-MKF-LK2 (2019 CBR1000RR SP)? Tack, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Jerrod, när filen väl kan definieras ordentligt så kommer den att ha korrekt mappning för ditt ECU-artikelnummer. Ja, det tar mycket längre tid än vanligt på grund av komplexiteten i Honda-filen och andra projekt med huvudutvecklarnas arbetsbelastning. Jag försökte få dig en enkel snabb lösning som inte fungerade så nu måste vi vänta. Tack, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User

    Jason, jag kan uppskatta att SP1 2019 inte är det enda projektet men jag är inne i månad 5, finns det en realistisk tidsram som jag kan förutse något? Tack, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Jerrod, jag har ingen bra tidsram att ge dig just nu. Tack, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User

    Jason, jag skulle vilja undvika andra lösningar för upplösning, några framsteg? Tack, Jerrod

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Jerrod, jag är inte säker på vad du menar med "andra vägar" Det finns inga framsteg för närvarande, men vi testar för närvarande en ny version av programvaran. Denna version ska hjälpa oss att komma tillbaka till Honda ECU. Tack, Jason A.

  • biketech1200@yahoo.combiketech1200@yahoo.com Inlägg: 1Verified User

    HOPPLIGT SNART .. JAG GJOR Samma dumma .. VÄNTAR PÅ 38770-MKF-LG2 .. LYCKLIG BIKE FUNGERAR OK ÄN ANDRE ÄN TC- OCH WHEELIE-KONTROLL UTOM KONTROLL ... NÅGONSIN DET FUNGERAR DET INTE DET INTE OCH DU KAN JUSTERA DET .. VARA ATT DU INTE MÅSTE VÄLJA TILL ECUEN FÖR ATT FLASKA DENNA Cyklar Jag rekommenderar starkt att jag ändrar mappnamnet i filhanteraren till 2017-2018 snarare än den nuvarande 2017-2019 eftersom det inte finns några kartor för 2019+ där. Jag använde 38770-MKF-L02-FILEN FÖR ATT DET VAR FÖR RIKTIG VERSION AV Cykeln och jag antog bara att de inte hade uppdaterats till det mottagna artikelnumret. DUMMA FEL, MEN LÄTT ATT GÖRA. OOOPPPPPSSS ......

  • tyler6696@gmail.comtyler6696@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    Har inte mappat min 21 1000rr, hoppas på en uppdatering så jag kan få en blixt på den.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vi har inte berört detta på ett tag och det kommer fortfarande att dröja ett bra tag innan vi tittar tillbaka på det. Tack, Jason A.

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User

    Jason, Någon uppdatering om att kunna tillhandahålla en korrekt mappning för 38770-MKF-LK2 (2019 CBR1000RR SP)? Tack Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User

    Jason, vad är det goda ordet? Tack, Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User

    Jason, om du inte har en lösning är det dags att "se tillbaka på det". Tack Jerrod

  • jerrodrickard@gmail.comjerrodrickard@gmail.com Inlägg: 27Verified User
    redigerad March 2023

    Jason, hur kommer SP1-filen från 2019? Tack! Jerrod

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Inlägg: 178Staff User

    Hej Jerrod Ursäkta förseningen. Jag är ny på ditt problem och hoppas att jag kan hjälpa dig. Jason dog i en cykelolycka förra året. Jag vet att den inte finns i listan men jag kommer att arbeta för att få tillbaka den. Kan du mejla mig din läsfil så att jag kan göra det?

  • seelenstarke@yahoo.comseelenstarke@yahoo.com Inlägg: 2Verified User

    Glad att jag såg den här strängen! Jag tänkte köpa en annan FT-licens för en 2019 CBR1000RR SP1 som jag köpte... och såg att det här var över ett år för att försöka få en kartfil byggd och levererad! Wow. Jerrod - har de någonsin fått något till dig för din cykel?

  • seelenstarke@yahoo.comseelenstarke@yahoo.com Inlägg: 2Verified User

    Behöver denna ole tjej som andas eld. Är du sugen på kartfilen? Får ni det någonsin färdigt?

Logga in eller registrera dig för att kommentera.