Helpforum

2006 R6 Start niet na flits

nyw197@gmail.comnyw197@gmail.com Berichten: 1Verified User

Hallo, ik schreef een flits op mijn ecu nadat ik mijn ecu op de fiets had geïnstalleerd, de fiets zou starten maar niet starten mijn ECU is 2C0-8591A-30 en de bestanden in Bestandsbeheer zijn alleen 2C0-8591A-20 US en 2C0-8591A 31 KAN Als ik de Canadese versie probeer, zal deze het niet in de ecu schrijven, maar het zal werken met de Amerikaanse versie, help alstublieft!!

Comments

  • G.JAGETIC@GMAIL.COMG.JAGETIC@GMAIL.COM Berichten: 1Verified User

    Heb hetzelfde met mijn MT07 uit 2018, flitste het juiste bestand en nu krijg ik 3 foutcodes en de fiets start niet. Ze vertelden me om de codes te wissen met behulp van OBD2, maar de lezer maakt niet eens verbinding. Heb je de jouwe opgelost?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Aan nyw197@gmail.com Dit probleem is opgelost via e-mail, maar ik zal het hier samenvatten. Het ecu-onderdeelnummer (de -30) is niet gedefinieerd. Toen u probeerde het -31-bestand te schrijven, kreeg u een foutmelding, dus u probeerde vervolgens het -20-bestand. Deze schreef wel, maar omdat het niet klopt met je ecu-nummer wilde de motor niet starten. In het -20 bestand onder ecu-instellingen staat de Amerikaanse harnasconfiguratie waar/onwaar, verander dat in onwaar, je fiets start nu maar loopt mager, wat je nu op de kaarten moet aanpassen. Eventuele foutcodes die u krijgt, kunnen worden veroorzaakt door het verschil tussen -30 en -20. Omdat u eerst een bestand naar uw ecu hebt geschreven dat niet is gedefinieerd, kunnen we de stockafbeelding niet uit uw ecu halen.

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Aan G.jagetic@gmail.com Ook wij werken via e-mail en een ander bericht van jou is begonnen, dus ik zal daar commentaar geven.

Meld je aan of registreer je om te reageren.