Helpforum

19 zx6r check engine lampje brandt, ventilator blijft aan bij opstarten en temperatuurmeter geeft geen temp aan

k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Berichten: 4Verified User

Ik heb net een 19 zx6r geflitst, nu krijg ik een motorlampje, ventilator altijd aan, temperatuurmeter geeft geen temperatuur weer en mijn obd-lezer gaat niet aan wanneer deze op de fiets is aangesloten. de fiets rijdt prima. hoe kan ik het licht helder krijgen?

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, wat is het onderdeelnummer van je ECU en welk bestand heb je erin geflitst? Gebruik je ook een zijharnas voor de fiets? Mogelijk moet u de kabelboom van de diagnostische adapter kopen om de codes te wissen. Weet jij wat de codes zijn? Groeten

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Berichten: 4Verified User

    hey ik zag dit net, ik heb nog steeds het probleem. het onderdeelnummer is 21175-1395 en ik heb de 2019 ZX636 - 21175-1395(US) Unrestricted.ftm geflitst. Ja, ik heb het zijharnas gebruikt. En het geeft code 14 Bedankt

  • k42motorsports@gmail.comk42motorsports@gmail.com Berichten: 4Verified User

    hey ik zag dit net, ik heb nog steeds het probleem. het onderdeelnummer is 21175-1395 en ik heb de 2019 ZX636 - 21175-1395(US) Unrestricted.ftm geflitst. Ja, ik heb het zijharnas gebruikt. En het geeft code 14 Bedankt

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Ik raad aan om het OBD2-adapterharnas te gebruiken en te proberen de codes te wissen met een generieke scantool als je het nog niet op die manier hebt gedaan. Zorg ervoor dat uw batterij ook is opgeladen. Ik geloof dat sommige foutcodes verdwijnen na een tijdje rijden. Als dat niet werkt, probeer dan het stockbestand en kijk of de code verdwijnt. Je zou ook het 1396-bestand erin kunnen flashen en de resultaten rapporteren. Groeten

  • 373969383@qq.com373969383@qq.com Berichten: 3Verified User

    Hoi bro, heb je dit opgelost? Ik heb dezelfde zx6r met hetzelfde probleem. Ik heb ook 1395 geflashed. De code blijft verschijnen nadat de ODB2-code is opgeschoond

Meld je aan of registreer je om te reageren.