Helpforum

Licentieproblemen

davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

Hoi. Ik maak me steeds meer zorgen over het gebruik van de software, terwijl ik steeds fouten krijg tijdens het knipperen. Opmerkend dat je nu een echte 2018 R1-kaart hebt, dacht ik dat ik dat vandaag zou proberen en een half uur lang dacht ik dat mijn ECU dichtgemetseld was! Verzonden bestand, "mislukt". Bestand opnieuw verzonden, "geen licentie gedetecteerd. Wilt u proberen de licentie BAE ### te herstellen?" Ja. Opnieuw versturen. "geen ECU gedetecteerd". Herhaal dit voor een half uur met toenemende niveaus van paniek! Uiteindelijk alles uitgeschakeld, rookte om te kalmeren en probeerde het opnieuw. Eén compleet, net als bij de allereerste keer, flitsen en de fiets loopt weer. Kijkend in mijn ecu-geschiedenis zie je een hele lijst met falures, maar ook, mijn licentie wordt vermeld als 2015 R1 en niet als 2018.6 Kan dit gevolgen hebben?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De flitsrecords die we aan onze kant zien, suggereren dat u de oranje en rode draden in uw harnas zorgvuldig moet controleren (dwz losraken, beginnen uit de connector te trekken, enz.).

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Zal ik doen. Bedankt.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User
    bewerkt August 2019

    Hoi. Alles uit elkaar getrokken en alle verbindingen zijn solide. Ook getest met een multimeter voor continuïteit. Wederom allemaal goed. Probeerde een foto te sturen maar kreeg fout 500. Ik vermoed dat het te groot is. Wat nu?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ga naar de afstemmingssoftware en selecteer Help> Testinterface. Voer een test uit met zowel de sleutel aan als de sleutel uit. Vertel ons welk nummer u tussen haakjes in de testingangen ziet.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Key off 20 Key on 36 Key off opnieuw 30 !!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Dat zijn allemaal acceptabele invoernummers. Sleutel uit / geen stroom die u zoekt 0,10,20, of 30. Sleutel aan / macht die u zoekt 6, 16, 26 of 36. Neem de beschermkap van uw harnas aan de fietszijde, en sleutel inschakelen. Spring met een multimeter over de rode en oranje draden. Je zou ongeveer 5V moeten zien. Als u uw brandstofpomp aanzuigt, heeft u een verbindingsprobleem met de oranje draad. Doe dezelfde leadsprong met de rode en gele draden, de spanning moet overeenkomen met de rood / oranje combinatie. Als dit niet het geval is of als u de brandstofpomp ziet aanzuigen, heeft u een verbindingsprobleem met de gele draad.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    5,1 volt op beide tests. Geen brandstofpomp prime. Dit met de kill-schakelaar uitgeschakeld.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Dood schakelaar moet aan staan alstublieft.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Dezelfde. 5,1 volt. Beide tests. Geen brandstofpomp prime.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Dus eigenlijk zijn we op het punt waar alles uitcheckt, en de laatste flits die je deed succesvol was?

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Ja. Maar het duurde een half dozijn pogingen en totdat het duurde had ik een dode fiets.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Ik wil alleen maar bedanken voor je hulp hierbij. Nog een vraag. Mijn wifi-signaal is redelijk goed in de garage, maar kan dit, als het een beetje daalt, dit veroorzaken?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Nee, zolang de flits is gestart, is het onderbroken internetsignaal niet voldoende om een niet-lopende motorfiets te veroorzaken.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja.

  • davemusaphia@btinternet.comdavemusaphia@btinternet.com Berichten: 38Verified User

    Wow. Dat is de eerste keer dat mij dat is verteld !!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Sorry, maakte een fout, de positie van de kill-schakelaar maakt niet uit.

Meld je aan of registreer je om te reageren.