MT10 viritys, peruskysymykset
eriegelsberger@gmail.com
Hei, Etsin vain tietoja muutamista FTECU-paketin asetuksista. Vilkutin MT:tä ilman ongelmia, kaikki sujui erittäin sujuvasti ja oli itse asiassa hauskaa. Mutta minulla on pari asetusta, jotka olen hämmentynyt. Ensinnäkin on "stock 02 -tulo", joko pois käytöstä tai käyttöön, mahdollistaako tämä pyörän palaamisen takaisin suljettuun kiertokulkuun? Luulin, että kaikki tarjolla olevat sävelet ovat vain avoimelle kierrokselle... Myös "Decel fuel cut" -asetus. Ymmärtääkseni polttoaineen "päälle" kytkeminen pois päältä kiihtyvyyden vähentämiseksi tasaisempien siirtymien vuoksi? Lopulta huomasin ETV:n peruskartoissa, että jotkin kartat eivät edelleenkään käske 100%-kaasua, kun 100% on käskenyt... Peruskartta 0 pwr-tila 1, on 100% kokonaan alas. Mutta peruskartan 13 pwr-moodi 1 alkaa palata arvon 70% alle 10 000 rpm:n jälkeen. Näen, että kunkin tehotilan peruskarttoihin on tehty muutoksia. Näen, että tehotila 3 on paljon hitaampi kaikissa peruskartoissa verrattuna pwr-tilaan 1. Mutta en silti ymmärrä, miksi missä tahansa olisi alle 100 prosentin kaasu, kun tämä on rajoittamaton sävel... -Eric R.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei Eric Se on rajoittamaton kartta, mutta tila 3 on tarkoitettu märille tai heikon pidon olosuhteille. ECU säilyttää pienen säätöikkunan, kun varastossa olevat O2-anturit ovat käytössä. Decel-leikkaus sallii jonkin verran polttoainetta hidastuksessa, mikä vähentää moottorin rikkoutumista, kun se on poistettu käytöstä.