Helpforum

Gebakken originele ecu in 2016 Yamaha YZF-R1M vervangende ecu kan niet dezelfde auto-blipperauto-blip activeren

Ik kocht een vervanging op ebay gebruikt, ze hebben allebei hetzelfde onderdeelnummer. Ik geloof dat ik iets verkeerd heb gedaan met mijn bedrading (toen ik belde en na een paar suggesties heb ik alle draden in de stekker van de ecu-harnas opnieuw geplaatst die vaststond dat ze niet naar de ECU konden schrijven)", vind ik een dag later een kapotte linker ventilatorzekering, dan een verbrande linker ventilatormotor. Plaats een nieuwe linkerventilator en een nieuwe zekering, maar de foutcode 45 zou niet verdwijnen, zelfs niet na 3 keer diag in te gaan en kon 60, 61, 62 of 63 niet wissen, door de startknop op aan en weer uit te zetten. Ik heb de andere ecu-eenheid (van ebay) in de R1M geplaatst en geen foutcodes. Ik kon de codes wissen in 60, 61, 62 en 63. Dus ik ga om het te flashen en ik heb nog een $100 voor een licentie betaald, maar nu zegt het dat mijn blipper niet is geactiveerd. Kunnen jullie de autoblipper-licentie opnieuw instellen zodat ik deze in mijn vervangende ecu kan gebruiken. Bedankt KG

Comments

• kgsiani@gmail.comkgsiani@gmail.com Berichten: 25Verified User

Knipperen met Windows 10 pro op een dual-boot Valve Steam Deck

Als u wordt gebeld, moet u betalen voor de activeringscode van de autoblipper wanneer u deze naar een andere ECU verplaatst, zelfs als deze uw oude ECU vervangt.

bewerkt September 2022

Na 800 mijl krijg ik opnieuw hetzelfde probleem, maar op de nieuwe ECU, dit is foutcode 45 "Storing in het interne circuit van de ECU (zelfuitschakeling van de stroombron werkt niet" 2e ECU om in slappe modus te gaan en foutcode 45 niet te wissen) . Zo frustrerend!!!

FOUTCODE 45 OPGELOST!!! Bij het volgen van de foutcode nr. 45 diagnostische stappen uit de servicehandleiding. Ik vond een losse draad rood-groen die van de grote connector op de ECU naar de reservezekering gaat bij het linkerlicht. Het zat niet helemaal in de Big Connector, nadat ik de connector had ontgrendeld en de draad enkele mm's in de connector had geduwd, kon ik eindelijk de foutcode op beide ECU's wissen (ik kocht een andere omdat ik dacht dat mijn ECU was gebakken). Er is een losse draad opgetreden tijdens het installeren van de Bike Side FT ECU-harnas. Ja mijn schuld!

Meld je aan of registreer je om te reageren.