Helpforum

Dynojet-deuntjes

protaper138@aol.comprotaper138@aol.com Berichten: 1Verified User

Ik heb de bike side tuner voor mijn 2019 yxz1000r se en ik zie alleen een onbeperkte melodie en niets voor volledige uitlaatmelodieën. Ik zal hier binnenkort een volledige hmf-uitlaat draaien en merkte dat dynojet een melodie heeft die ik kan downloaden Dus mijn vraag is of dat bestand in staat zijn om over te zetten naar flash tune?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je zou een Power Commander-tankkaart naar je ECU-bestand moeten kunnen uploaden. Dan zou je gewoon de ECU opnieuw flitsen met dat bestand. Bedankt, Jason A.

  • jim_sheri@hotmail.comjim_sheri@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Jason, ik heb geprobeerd een PCV met Auto tune te gebruiken, de brandstofkaart is nu gebouwd. Heb de brandstofkaart op de computer opgeslagen en de upload-brandstofkaart naar FTeCU geprobeerd en wanneer ik de ECU weer in de auto steek, lijkt het alsof de brandstofkaart niet is gewijzigd, aangezien de automatische afstemming onmiddellijk 10-12%-brandstof probeert op te halen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, e-mail mij uw specifieke FTECU-bestand en uw specifieke pc-bestand en ik zal u vertellen of het de wijzigingen correct aanbrengt. Nadat je de pc-brandstofkaart naar het FTECU-bestand hebt geüpload, heb je de ECU toch opnieuw geflasht? Bedankt, Jason A.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Jim, heb je dit opgelost?

Meld je aan of registreer je om te reageren.