Supportforum

quickshifter

4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com Inlägg: 7Verified User

Hej Har spelat i några år nu med FTECU. Det är otroligt vad som är möjligt med det, men jag har en känsla av att vi saknar några saker... Jag cyklade med en quickshifter förr och jag har alltid gillat det.. Ursprungligen hade jag 2S3-8591A-80 ECU. Eftersom den obegränsade filen inte var tillgänglig, flashade jag den med 90:an, och den fungerar bra... Jag såg att endast 00-filen har alternativet quickshifter, men oavsett hur många gånger jag försöker det, kommer cykeln inte att börja med det... Finns det en möjlighet att få den här filen att fungera (några säkerhetsinställningar eller så...)? grtz, D

Don't drive faster than your guardian angel can fly!

kommentarer

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Hej, jag tror att din cykel inte startar på grund av skillnaden i selar mellan USA och EU. Injektorselen var den enda skillnaden förutom startspärr tror jag. Jag kan skicka in förfrågan om att lägga till QS-alternativet till filen -90 (EU). De kan eller kanske inte tar på sig det och det kan ta lite tid också. Hälsningar

  • 4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Octavio, det skulle vara väldigt trevligt! Om det skulle vara möjligt. Grtz, D

    Don't drive faster than your guardian angel can fly!

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Inlägg: 191Staff User

    Jag ska försöka skicka in förfrågan. Inga garantier!

Logga in eller registrera dig för att kommentera.