Tukifoorumi

Ei vastausta ecusta

donnymeronek12@gmail.comdonnymeronek12@gmail.com Viestejä: 1Verified User

Minulla on 2021 mt07 ja kun yritän vilkkua sen jälkeen, kun olen käynyt läpi näytöllä näkyvät näppäimen päälle kytkemisen ja johtosarjan kytkemisen jne., saan ei vastausta -virheen. Luettuani toisen keskustelun tarkistan johtojen jännitteen. Minulla on 5 V keltaisesta maahan, 5 V oranssista maahan, mutta 0 V punaisesta maahan. Tarkistan sitten jatkuvuuden ecu-pistokkeesta johtosarjan toiseen päähän ja minulla on hyvä jatkuvuus. Punainen johto on oikeassa nastassa, koska olen tarkistanut useita kertoja. En tiedä mitä tehdä täältä.

Kommentit

  • michaelhugogreene@gmail.commichaelhugogreene@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Onnistuiko?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, Yleensä kun saat ei vastausta -ongelman, se johtuu laitteistoyhteysongelmasta tai virheellisestä menettelystä. Oletko suorittanut 6-napaisten pyörän sivuvaljaiden testin ja hypännyt liittimiin? Voitko myös kuvailla vaiheita, joita teet, kun yrität kirjoittaa ECU:ta? Terveisin, Octavio

  • j.nelson.wright@gmail.comj.nelson.wright@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, olen parhaillaan törmännyt siihen, mikä kuulostaa täsmälleen samalta ongelmalta. Sama virheilmoitus, samat jänniteongelmat johtimissa (R:0v, O:5v, Y:5v) 4-nastaisen pyörän sivuvaljaiden testin suorittamisen jälkeen. Tarkastettuani useita uudelleen, en löydä ongelmia johtojen sijoittelussa tai löysissä liitännöissä. Onko päivityksiä tai ehdotuksia tähän ongelmaan?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, j.nelson Uskon, että sinua autetaan tällä hetkellä. Myös MT07:lle se on 6-nastainen johtosarjatesti. 6-Pin-tarra viittaa johtosarjan liittimen onteloihin. He eivät välttämättä ole asuttuja. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.