Helpforum

Active Tune geen lezing

ambasnakeman@gmail.comambasnakeman@gmail.com Berichten: 5Verified User

Ik heb Active Tune aangesloten zoals aangegeven. Ik zie geen metingen na een rit onder Read (sleutel niet omgedraaid en harnas alleen aangesloten wanneer daarom wordt gevraagd). In de monitormodus zie ik geen live metingen. De Flash-tune zelf kan kaartbestanden lezen en schrijven. Alleen Active Tune werkt niet zoals vereist. Ik heb de standaard O2-sensor onder ECU-instellingen uitgeschakeld. Moet dit worden ingeschakeld?

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, ik geloof niet dat dat van invloed zou zijn. Het is de moeite waard om dat eens te testen. Ik neem aan dat je ook een e-mail hebt gestuurd. Daar is op gereageerd en kan daar verder. Bedankt

  • ambasnakeman@gmail.comambasnakeman@gmail.com Berichten: 5Verified User

    HI FT ECU-team, we hebben maanden aan dit probleem gewerkt. Eerst heb ik de module naar je opgestuurd om te testen en gemeld dat deze in orde was. Ik heb sindsdien een paar LSU4.9-sensoren vervangen. Grappig genoeg kunnen de sensoren een uitlezing geven aan breedbandmodules zoals Innovate. Active tune herkent nooit een uitlezing van de sensoren en voor altijd in Waiting for Lambda connection mode. Eerlijk gezegd ben ik behoorlijk teleurgesteld in dit stadium, omdat ik echt hoopte op een automatische afstemming met de mods in de motor.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo Met welke fiets werken we?

  • ambasnakeman@gmail.comambasnakeman@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Kawasaki H2 2015

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Ik heb op uw e-mail gereageerd, dus laten we dit daar voortzetten.

Meld je aan of registreer je om te reageren.