Tukifoorumi

08 Yamaha R6 13s-8591a-60 nouseva tyhjäkäynti

rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Viestejä: 21Verified User
sisään R6

Hei, ostin tämän R6:n joltain toiselta, edellinen omistaja oli säätänyt sen jonkun muun toimesta. Minulla on pääsy dynoon ja ostin lisenssin ja aion virittää sen. Ennen kuin vilkkuu tiedosto 13s-8591a-60 (yleinen) Rajoittamaton pyörän tyhjäkäynti hienosti. Kun välähdin 13s-8591a-60 (yleinen) Unrestricted, pyörä alkoi nousta tyhjäkäynnillä. Minulla on ftecu QS ja yritin flash toista tiedostoa, mutta heillä ei ole mitään QS-vaihtoehtoa aktivoitavaksi. Onko vinkkejä tähän asiaan? En ole vaihtanut mitään tiedostoista bc En ole saanut sitä dynoon, koska halusin korjata tyhjäkäyntiongelman.

Kommentit

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, voitko tarkentaa nousevaa tyhjäkäyntiä? Onko se jyllää, tyhjäkäynti korkeammalla kuin haluaisit jne. Tapahtuuko se lämmitettäessä? Oletko tarkastanut myös pyörien kaasulevyjen/terien kunnon? Terveiset

  • rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Viestejä: 21Verified User

    Hei Pyörässä ei ollut aiemmin ongelmia, joten tiedän, että siinä ei ole mitään mekaanista. Täysin kylmänä käynnistyy normaalisti eikä tyhjäkäyntiä nouse. Kun pyörä on lämmin, mene ajelulle ja tule takaisin. Jos sammutan sen ja käynnistän sen uudelleen. Se nousee 5 kilometriin, pidä sitä sekunti ja laskee takaisin alas. Mitä viileämpi pyörä on, sitä vähemmän se toimii. Olen myös etsinyt ja näin kirjoitti toinen kauppa. "Yhdessä FTECU-tiedostossa ECU:lle, joka päättyy -60:een, on virhe lämmittelyn joutokäynnille. Minulla on ollut täsmälleen sama ongelma 3 eri R6:ssa, kun testasin tiedostoa."

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Mikä on ECUsi osanumero? Onko sinulla myös sama tilanne varastotiedoston kanssa? Terveiset

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Ok, joten tarkistin ECT vs RPM Idle -nopeuskartan Warmup/Base Idlelle ja ne ovat ehdottomasti paljon korkeammat kuin muut kartat. Ehdotukseni olisi kopioida Warmup/Base Idle Map -soluarvot 13S-8591A-20(US) Unrestricted -kartalta -60(Generic) -karttaan, mikä todennäköisesti ratkaisee ongelmasi. Ne eivät kopioidu tarkasti tällä hetkellä, joten saatat joutua säätämään niitä manuaalisesti. Kokeile sitä ja kerro minulle kuinka se menee. Terveiset

  • rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Viestejä: 21Verified User

    Hyvä kauppa, teen sen. Kiitos. Toivottavasti tämä ratkaisee ongelmat

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Ei ongelmaa. Kerro kuinka se menee. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.