Helpforum

Schakelen en ABS eruit trekken en ECU flitsen

koupon71@gmail.comkoupon71@gmail.com Berichten: 5Verified User

Ik veranderde mijn versnelling en haalde al mijn ABS eruit en flitste mijn ECU net gebruikt onbeperkt, nu heb ik een motorlicht en ABS-lampje blijft branden, en ik heb geen snelheidsmeter of kilometerteller, ze blijven op nul en werken niet 2018 Ninja 400, heeft iemand dit bij hun 400 gedaan en heb je de abs delete-connector voor $249 besteld en heb ik beide lichten gerepareerd en corrigeerde myspeedometer niet?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt uw ABS (of de meeste elektrische componenten nu op de meeste moderne fietsen, eigenlijk) niet verwijderen zonder dat het foutcodes veroorzaakt omdat alles aan elkaar is gekoppeld en de ECU detecteert wanneer u iets in dat systeem verwijdert. Veel van de snelheidsgevoelige elektronica gaat eerst door het dashboard op de Ninja 400, en omdat je je versnelling hebt veranderd, gooit dat alles weg voor het dashboard, en het is iets dat de ECU niet kan beïnvloeden omdat de signalen eerst door het dashboard gaan op de Kawasaki. De ABS-verwijderingsmodule voorkomt dat de ABS-lampjes en CEL-lampjes gaan branden, maar u moet het diagnoseproces doorlopen om te zien welke andere fouten zijn geactiveerd.

  • koupon71@gmail.comkoupon71@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Dus de ninja 400 ABS-verwijderingsset kan mijn snelheidsmeter niet repareren? Brandt het motorlampje omdat ik mijn ABS heb verwijderd

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt August 2019

    Op het ABS-model, ja, de ABS-verwijderingsmodule zorgt ervoor dat de snelheidsmeter niet werkt, omdat het wielsnelheidssignaal op de Ninja 400 ABS eerst door de ABS-pomp gaat. However, if you change your gearing, you will likely continually trigger an error code because the data will differ from the stock gearing numbers that the dash expects. Het is heel goed mogelijk dat het FI-lampje brandt omdat het ABS is gekoppeld aan tal van systemen en het verwijderen ervan veroorzaakt waarschijnlijk tal van foutcodes.

  • koupon71@gmail.comkoupon71@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Wanneer komt mijn 400ABS-verwijdering aan, ik heb het op 1 augustus 2019 besteld, mijn bestelnummer staat nog in de wachtrij en nog iets dat ik per ongeluk de 650-kit heb besteld. Ik heb iemand gebeld en ZEI ZE zou de 400 ABS DELETE KIT sturen, kan ik bevestigen wanneer ik hem heb ontvangen en het is de 400 ABS delete-set

  • koupon71@gmail.comkoupon71@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Ik veranderde mijn ninja 400 in een racefiets, veranderde de versnelling en trok het ABS eruit. In een volledige bundeluitlaat kreeg ik het ABS verwijderen en het erin en het bevestigde mijn snelheidsmeter en kilometerteller, ik heb nog steeds het motorlicht constant aan hoe kom ik erachter waarom?

  • rkturbo7@gmail.comrkturbo7@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Naar mijn mening is de beste manier om met CEL en servicecodes om te gaan het OBDII-adapterharnas te krijgen en een scantool te gebruiken. Het maakt het lezen en wissen van codes zoveel eenvoudiger. Zodra u alles duidelijk hebt, kunt u zien welke terugkomen en een diagnose stellen vanaf daar. Zoals Kent al zei, zijn er veel dingen verbonden aan de ECU op deze fiets.

Meld je aan of registreer je om te reageren.