Helpforum

Geen geregistreerde ECU gevonden

codygraves59@gmail.comcodygraves59@gmail.com Berichten: 3Verified User

vandaag gebeld om mijn licentie opnieuw in te stellen en krijg nog steeds de Geen geregistreerde ECU gevonden. niet zeker wat er aan de hand was, maar deed de systeemtest en ik krijg 30 / 36 voor het uit en aan en controleerde het harnas met multimeter en jumper en alles lijkt te kloppen. niet zeker wat te doen. bedankt voor alle hulp

Comments

  • codygraves59@gmail.comcodygraves59@gmail.com Berichten: 3Verified User

    493A73A9 03/04/2022 2015 FZ-07flash init

  • longjumpersrule@yahoo.comlongjumpersrule@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Heeft iemand contact met je opgenomen? Ik heb hetzelfde probleem ineens na een jaar dat het prima werkt.

  • codygraves59@gmail.comcodygraves59@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Nee, niets gehoord. Ik ben er vrij zeker van dat er iets mis is gegaan terwijl ik de eerste registratie gebruikte en het maakte gewoon een ecu. Uiteindelijk kocht ik nog een registratie en deze keer had mijn laptop de hele tijd een vaste verbinding met internet en alles werkte om te flitsen. Ik moet weer naar binnen en nog een paar instellingen aanpassen. dus duimen dat het allemaal nog werkt

  • longjumpersrule@yahoo.comlongjumpersrule@yahoo.com Berichten: 3Verified User

    Bedankt goed. Jakkes. Hopelijk betalen ze je terug. Ik ga de mijne eens met draad proberen. Anders zal ik flashtune moeten dumpen voor Woolich of iets anders dat niet willekeurig stopt met werken.

Meld je aan of registreer je om te reageren.