Tukifoorumi

Ei vastaa

Springfieldarmorym14@gmail.comSpringfieldarmorym14@gmail.com Viestejä: 3Verified User

Minulla on 2021 mt-07. Kun kirjoitan ecua sen jälkeen, kun olen kääntänyt avaimen päälle ja pois, se sanoo "ei vastaa". Minulla ei ole aavistustakaan mitä teen väärin. auta ole kiltti

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, voitko mennä Ohje-välilehdelle ja testata käyttöliittymää? Kerro minulle, minkä numeron saat, kun kaikki kytkettynä on pois päältä, sitten kaikki kytketty ja näppäin päällä. Kiitos, Jason A.

  • Springfieldarmorym14@gmail.comSpringfieldarmorym14@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Kun avain on pois päältä, se pomppii välillä 20 ja 30 Kun avain on päällä, se on 36

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, nämä ovat oikeat arvot, jotka sinun pitäisi nähdä. Varmistatko, että oikean ohjaustangon käynnistys/pysäytyskytkin on ajoasennossa? Tämän pitäisi olla kytkimen, joka laukaisee polttoainepumpun käynnistymisen, kun avain käännetään päälle. Myös kun kirjoitamme ECU:lle, haluat varmistaa, että aloitat siten, että kaikki on kytketty ja avain pois päältä. Kun painat Write ECU:ta, haluat kytkeä avaimen päälle vain, kun ohjelmisto kehottaa sinua. Kiitos, Jason A.

  • Springfieldarmorym14@gmail.comSpringfieldarmorym14@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Kyllä, olen tehnyt niin. Mutta silti lukee "Kirjoitusyritys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen".

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle sähköpostia saadaksesi lisäapua. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.