Helpforum

Fout bij knipperen (refreshToken)

xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

Hallo, Ik probeer voor de eerste keer te flashen, ik krijg steeds een foutmelding met de tekst: refresh token Ik gebruik een bench flashing-kit op een 21 zx6r Jason Controleer mijn lic en zorg ervoor dat het in orde is aan jouw kant ... bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, kunt u mij een screenshot van de foutmelding sturen? Bedankt, Jason A.

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    bij System.Windows.Forms.VisualStyles.VisualStyleRenderer.IsCombinationDefined (String className, Int32 part) bij System.Windows.Forms.VisualStyles.VisualStyleRenderer..ctor (String className, Int32 part, Int32 state) bij F.TECU.MainSS , DrawTreeNodeEventArgs ) bij System.Windows.Forms.TreeView.OnDrawNode(DrawTreeNodeEventArgs e) bij System.Windows.Forms.TreeView.CustomDraw(Message& m) bij System.Windows.Forms.TreeView.WmNotify(Message&.m) Forms.TreeView.WndProc(Message& m) op System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    FOUT: System.Reflection.TargetInvocationException: Er is een uitzondering opgetreden door het doel van een aanroep. ---> System.NullReferenceException: objectverwijzing is niet ingesteld op een instantie van een object. op FTECU_Tuning_Suite_Shared.Plugins.APImethods.GenerateMachineSN() op FTECU_Tuning_Suite_Shared.Plugins.PluginBase.Dkbb4kQe9A60Rei5 (String i_email, String i_pass, String i_ClientId, iaccess String, iaccess String, iaccess String, iaccess String, i_ClientId, iaccess String, String i_ClientSec i_chipdesc, String pkey) --- Einde van innerlijke uitzondering stack trace --- op System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod (Object target, Object [] argumenten, Signature sig, Boolean constructor) op System.Reflection.RuntimeMethodInfo.UnsafeInvokeInternal(Object obj, Object[]-parameters, Object[]-argumenten) bij System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[]-parameters, CultureInfo-cultuur) bij System.Reflection.MethodBase.Invoke(Object obj, Object[ ] parameters) bij FTECU_Tuning_Suite_Shared.Plugins.PluginRunner.L9fFqg7NYOUaxCkNI1w(Object , Object, Object ) bij FTECU_Tuning_Suite_Shared.Plugins.PluginRunner .CreatePluginResult (PluginFlashDialog pfd, String assemblyQualifiedTypeName, String chipsn, String i_chipdesc, String chiphndl, String i_email, String i_pass, String i_ClientId, String i_ClientSecret, String i_accesstoken, String i_accesscryptor, String i_expires)

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    enige gedachte over wat deze fout veroorzaakt. alle hulp zal zeer op prijs worden gesteld. sinds ik deze bankflitseenheid van graven heb gekocht, is dit de fout die ik krijg, ik heb nooit mijn ecu mogen flashen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Kun je proberen de taal terug te zetten naar Engels en te knipperen om te zien of je de fout krijgt? Bedankt, Jason A.

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    OK BENCH ZIJ KNIPPERENDE ECU #21175-1396 NOG MEER DAT MIJN ECU NIET WORDT VERMELD IS DE SOFTWERE, HET LEES HET NOOIT IN DE LICENTIE CONTROLEER ONDER GEBRUIKERSTAB

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    alles is in het Engels, hoe verander ik het

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Uw ECU-onderdeelnummer staat vermeld in de software. Maak je geen zorgen over het jaarbereik dat in het bestand wordt vermeld, dat is slechts een generieke classificatie, je gaat van het ECU-onderdeelnummer af. Het vakje "ok" stond in een vreemde taal in de schermafbeelding van je foutmelding, waardoor ik aannam dat je de systeemtaalvoorkeur hebt gewijzigd. Op welk punt in het knipperproces krijgt u deze foutmelding? Bedankt, Jason A.

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    Hallo Jason, ik sluit alles aan, ik breng het 21175-1396-bestandsbestand naar voren, dan klik ik op schrijven naar ecu, daarna staat het uploaden van ECU-afbeelding, dan staat er laadmodule, ongeveer een minuut daarna krijg ik die grote foutmelding, wanneer ik klik op OK in het foutberichtvenster, dan staat er onverwachte fout bij het laden van DLL..... NOG EEN DING in de afstemmingssoftware ik ga naar de testinterface ik krijg een paar rare nummers alleen de kabelstekker ik krijg 7 37 ik verplaats de kabel rond Ik krijg 6 7 37 en soms krijg ik 7 27 37 als ik de stroom erin steek. Ik krijg 7 27 37 als alles in mijn ECU is aangesloten en klaar om te flitsen. Ik krijg 6 26 36 Bench-flitsset. BEDANKT..JON

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een screenshot van het bericht "Error Loading DLL..." Wanneer de bank knippert, begin met alles aangesloten behalve de stroom naar de bankharnas. Wanneer het u vertelt om het harnas of de sleutel aan te sluiten, sluit u gewoon de stroom aan. Als het u vertelt om het harnas los te koppelen of de sleutel uit te schakelen, koppelt u gewoon de stroom los. Bedankt, Jason A.

  • xcat@charter.netxcat@charter.net Berichten: 10Verified User

    Hallo Jason, Even om je te laten weten dat ik overschakel naar venster 10 en alles nu in orde is.. FTECU is top voor het flashen van ecu's en heel erg bedankt voor alle steun ps, kun je me wat stickers sturen alsjeblieft. LOL.........

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Fijn dat alles nu goed werkt! Ik wist niet dat je Windows 11 had. Ik heb gezien dat dat een paar rare problemen veroorzaakte, dus goed om te weten dat het nu werkt. Ik stuur je een paar stickers op! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.