Supportforum

Snabbväxelsensorfel

Snabbväxelsensorfel Pushen fungerar inte. Kan bara dragdelen fungera? Hårdvarustestresultat Fungerar endast med pull https://www.youtube.com/watch?v=vLImtsIhe4E

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, skicka din sensor till mig så testar jag den och skickar dig en ersättare. Lämna en lapp i paketet med all din kontaktinformation så jag vet hur jag kommer i kontakt med dig. Tack, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Inlägg: 6Verified User
    redigerad August 2021

    Jag bor i Korea. Jag har köpt en snabbväxling, 2021 0411. Det var ett problem på den tredje dagen av kretsloppet. E -post woosuk81@naver.com Ska jag skicka varorna med internationell post? Köpt dessutom 07/01/2021 Min vän använde den också den 2: a och några tryffel uppstod. Det fungerar bra nu, men det kommer att testas och klaga på ångest.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag är förvirrad, så ibland fungerar inte sensorn och andra gånger är det bra? Du har ingen kontinuitet när du testar PUSH -sidan, men det fungerar ibland fortfarande på rätt spår? Tack, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Inlägg: 6Verified User
    redigerad August 2021

    Push -funktionen fungerar inte hela tiden.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Ok, vänligen skicka din sensor till mig så testar jag den och skickar dig en ersättare. Lämna en lapp i paketet med all din kontaktinformation så jag vet hur jag kommer i kontakt med dig. Tack, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Inlägg: 6Verified User

    Om du ger mig din adress skickar jag den. Telefonnummer +82010 8000 9110 woosuk@naver.com

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    FTECU Inc. 1010 N Batavia St STE J Orange, CA 92867

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Inlägg: 6Verified User

    Kom snabbväxelsensorn? EMS (EB037694610KR)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, dina sensorer skickades ut idag. Tack, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Inlägg: 6Verified User

    Var det något problem med sensorn jag skickade dig?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Ja, de var båda utom tolerans. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.