Tukifoorumi

Pikavaihtotunnistimen vika

woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Viestejä: 6Verified User

Pikavaihtotunnistimen vika Painike ei toimi. Voiko vain vetolaite toimia? Laitteistotestit toimivat vain vedolla https://www.youtube.com/watch?v=vLImtsIhe4E

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä anturi minulle ja minä testaan sen ja lähetän sinulle uuden. Jätä pakkaukseen huomautus, jossa on kaikki yhteystietosi, jotta tiedän, miten otan sinuun yhteyttä. Kiitos, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu August 2021

    Asun Koreassa. Olen ostanut pikavaihdon, 2021 0411. Piirin ajon 3. päivänä oli ongelma. Sähköposti woosuk81@naver.com Pitäisikö minun lähettää tavarat kansainvälisellä postilla? Ostettu lisäksi 07/01/2021 Ystäväni käytti sitä myös toisena päivänä ja joitakin tryffeleitä tapahtui. Se toimii nyt hyvin, mutta sitä testataan valittamalla ahdistusta.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen hämmentynyt, joten joskus anturi ei toimi ja toisinaan se on kunnossa? Sinulla ei ole jatkuvuutta PUSH -puolta testattaessa, mutta joskus se toimii edelleen radalla? Kiitos, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Viestejä: 6Verified User
    muokattu August 2021

    Työntötoiminto ei toimi koko ajan.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, lähetä sitten anturi minulle ja minä testaan sen ja lähetän sinulle uuden. Jätä pakkaukseen huomautus, jossa on kaikki yhteystietosi, jotta tiedän, miten otan sinuun yhteyttä. Kiitos, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Viestejä: 6Verified User

    Jos annat osoitteen, lähetän sen. Puhelinnumero +82010 8000 9110 woosuk@naver.com

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    FTECU Inc. 1010 N Batavia St STE J Orange, CA 92867

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Viestejä: 6Verified User

    Tuliko pikavaihtotunnistin perille? EMS (EB037694610KR)

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Anturit toimitettiin tänään. Kiitos, Jason A.

  • woosuk81@naver.comwoosuk81@naver.com Viestejä: 6Verified User

    Oliko lähettämässäsi anturissa ongelma?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kyllä he molemmat olivat suvaitsemattomuuden ulkopuolella. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.