Supportforum

Inloggningsproblem för Ftecu-programvara

blkviceblkvice Inlägg: 21Verified User

Hej, jag kan inte logga in efter att programuppdateringen senast jag använde programvaran var i april i år. Jag gjorde alla de föreslagna sakerna för att ansluta usb, avinstallera / installera programvara / rena registret men kan fortfarande inte få passera inloggning för användare / lösenord. Hoppas du kan hjälpa tack!

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vad är felmeddelandet du får när du försöker logga in med din USB-kabel ansluten till din dator? Tack, Jason A.

  • blkviceblkvice Inlägg: 21Verified User

    Det finns faktiskt inget felmeddelande. Jag skriver min e-post / pass träff inloggning och det förblir där gråtonad kan inte ens stänga programmet var tvungen att crt alt del för att sluta.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, det låter som om din dator kanske inte känner igen USB-drivrutinerna korrekt. Försök först med flera USB-portar om du har dem. Om fortfarande ingen tur efter det, försök att installera drivrutinerna manuellt. Gå hit: https://ftdichip.com/drivers/ och ladda ner sedan drivrutinen för (VCP & D2XX). Tack, Jason A.

  • blkviceblkvice Inlägg: 21Verified User

    Jag försökte ladda ner och installera drivrutinen men det verkar inte vara problemet eftersom när jag klickar på registret ser det usb -kabeln. Jag vet inte vad jag ska prova mer. Hoppas du kan hjälpa

  • blkviceblkvice Inlägg: 21Verified User

    Det fungerar nu Virtualbox verkar vara boven.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.