Supportforum

B1J-8591A-00 Fil?

crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Inlägg: 12Verified User

Kommer filen B1J-8591A-00 att bli tillgänglig när som helst snart?

kommentarer

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    Vilken marknad / modell är det här för?

  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    EU Tracer 900 GT Tack

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Inlägg: 6Verified User

    Kan göra för B1J-8591A-00? Tack.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Vi har inte haft chans att arbeta med en B1J-8591A-00 ECU än. Denna ECU-typ kräver en åtkomstport på ECU innan vi kan extrahera fabriksdata. Om du eller din kund skulle vilja maila i den ecu, borde vi kunna skicka den tillbaka mycket snabbt. (Prototypprocessen för en ECU-typ som vi redan har arbetat med är mycket snabbare än en helt ny ecu) Jag behöver betona att någon ECU som används för prototyputveckling måste vara BI0tFCofEMJ4-lager. ECU som används som prototyp kan inte ha några flash försök till det alls Tack, Jason A.

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Inlägg: 6Verified User

    Hej, hur kan jag få tillbaka licensen “55CAF22B” eftersom licensen inte är lämplig för ecu GT-del B1J-8591A-00. Blinkar redan men cykeln kan inte starta .. snälla hjälp .. Tack.


  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad July 2019

    Försök att blixta en av de andra lagerfilerna i din ECU för att se om din cykel kommer att köras. Tyvärr, tills vi får en ECU för att prototypa den, kommer du inte att ha en aktiefil som passar din cykel. This is the reason why we have the announcement sticky at the top of the forum that states you must be very careful to ensure that the file you are flashing is specific to your model ECU.

  • feezcoz@outlook.comfeezcoz@outlook.com Inlägg: 6Verified User

    Hej försök redan GT lager, fortfarande kan cykel inte starta .. får jag tillbaka licensen ???

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad August 2019

    Ledsen, som anges på licenssidan, återbetalas inte alla licens- och multi-pack-licenser. Och vi kan inte återställa en licens som inte är i kraschstatus.

  • brunomelo46@gmail.combrunomelo46@gmail.com Inlägg: 15Verified User

    Några nyheter om denna ECU? Kan jag fortfarande inte hitta ett lager för att extrahera fabriksdata?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Nej inte än. Eftersom vi är belägna i USA och det är en euromodell, är det lite svårare än vanligt att få en helt lager ECU. Om du eller någon du känner med en EU Tracer 900 GT skulle vara villig att skicka oss en helt lager ECU, kan vi få prototyperingen mycket snabbt och återlämnas.

  • brunomelo46@gmail.combrunomelo46@gmail.com Inlägg: 15Verified User

    Jag funderar faktiskt på att köpa en till mitt personliga fordon, om jag verkligen gör det kan jag skicka det. Tack för svaret

Logga in eller registrera dig för att kommentera.