Helpforum

2015 Gsxr 750 onbeperkte flitser .. magere zorgen

mello3620@gmail.commello3620@gmail.com Berichten: 2Verified User
bewerkt June 2021 in GSXR 750

Ik heb onlangs mijn fiets gedecatteerd en vodo-uitlaat gemonteerd. Ik heb toen mijn ECU geflitst met de onbeperkte kaart die je onder fetcu in de software had. Ik maak me zorgen over het feit dat mijn fiets stilstaat en mijn motor bezeert. Ik heb over ActiveTune gelezen, maar zag het niet voor mijn fiets. Ik was benieuwd of ActiveTune beschikbaar was voor 2015 gsxr 750? Zo nee, staat er binnenkort iets op de planning? Is er als alternatief ook een basis pcV-mapping die kan worden geleverd om in fetcu te laden totdat ik op de dyno kan stappen of ActiveTune beschikbaar is voor mijn fiets?

tagged:

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw motor mag niet mager draaien met het onbeperkte bestand dat in de ECU is geflitst. Waarom denk je dat je motor arm loopt? Active Tune is nog voor geen van de Suzuki's beschikbaar.

  • sniperx4@gmail.comsniperx4@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ga naar dynotune, download het kaartbestand en importeer het in je flash-configuratie. Mogelijk moet u daarna de brandstof iets aanpassen.

  • mello3620@gmail.commello3620@gmail.com Berichten: 2Verified User
    bewerkt July 2021

    Bedankt voor de snelle antwoorden terug quys en sorry voor mijn late antwoord terug. kento_ftecu, ik dacht dat ik lean zou werken, omdat ik veel mensen heb horen zeggen dat de brandstof / luchtverhouding moet worden gewijzigd via Power Commander of ECU (via pc-bestand of handmatige aanpassing naar T met dyno ook) na decat. Ik zag geen aanpassingen in de brandstof / luchtverhouding in het standaard fetcu onbeperkte 750-bestand, maar ik keek niet te diep. Zit er al een aanpassing voor brandstof/luchtverhouding in dat bestand? sniperx4, ja dat is precies wat ik wilde doen. Ik zag gewoon geen kaartbestand om te downloaden voor mijn fiets- en uitlaatcombinatie op de DyonTunes-site. Ik ging terug en dubbelcheckte en las een ander forum en het lijkt erop dat ze de "20-029-007" (akrapovic slip-on met cat delete) als een goede basis suggereren. Ik realiseer me wel dat dit basiskaarten zijn die op een fiets in LasVegas of ergens anders zijn gemaakt. Dus de specificaties zullen voor mijn gebied geen T zijn, maar ik zal het eens proberen. Bedankt voor je hulp.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, er zijn AFR-aanpassingen in alle versnellingen met het bestand Onbeperkt.

Meld je aan of registreer je om te reageren.