Tukifoorumi

2015 Gsxr 750 rajoittamaton salama .. vähäiset huolet

mello3620@gmail.commello3620@gmail.com Viestejä: 2Verified User
muokattu June 2021 sisään GSXR 750

Decatin hiljattain polkupyörääni ja laitoin vodoo-pakokaasun. Sitten välähdin ECU: lla rajoittamattomalla kartalla, joka sinulla oli fetcun alla ohjelmistossa. Olen huolissani siitä, että pyöräni liikkuu laihana ja vahingoittaa moottoriani. Olen lukenut ActiveTunesta, mutta en nähnyt sitä pyörälleni. Olin utelias, onko ActiveTune saatavilla 2015 gsxr 750: lle? Jos ei, onko mitään suunnitteilla pian tulevaisuudessa? Vaihtoehtoisesti, onko olemassa PCV-peruskartoitusta, joka voidaan toimittaa ladattavaksi fetcuun, kunnes pääsen dynoon tai ActiveTune on saatavana polkupyörälleni?

tagged:

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Moottorisi ei tule käydä laihana, kun rajoittamaton tiedosto on välitetty ECU: han. Miksi luulet moottorisi käyvän kevyesti? Aktiivinen viritys ei ole vielä saatavilla kenellekään suzukille.

  • sniperx4@gmail.comsniperx4@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Siirry dynotuneeseen, lataa karttatiedosto ja tuo Flash-kokoonpanoon. Saattaa joutua säätämään polttoainetta hieman sen jälkeen.

  • mello3620@gmail.commello3620@gmail.com Viestejä: 2Verified User
    muokattu July 2021

    Kiitos nopeista vastauksista takaisin kyselyihin ja anteeksi viivästyksestä vastaamiseen. kento_ftecu, ajattelin, että juoksisin laihana, koska olen kuullut, että monet ihmiset mainitsevat, että polttoaineen ja ilman suhdetta on muutettava tehokomennon tai ECU: n avulla (pc-tiedoston tai manuaalisen säätämisen mukaan T: n kanssa myös dyno), dekattauksen jälkeen. En nähnyt polttoaine / ilmasuhteen muutoksia oletusarvoisessa fetcu-rajoittamattomassa 750-tiedostossa, mutta en näyttänyt liian syvältä. Onko polttoaineen ja ilman suhdetta jo säädetty kyseisessä tiedostossa? sniperx4, niin juuri sitä halusin tehdä. En vain nähnyt karttatiedostoa ladattavaksi polkupyörän ja pakokaasuyhdistelmän DyonTunes-sivustosta. Menin takaisin ja tarkistin ja lukin toisen foorumin ja näyttää siltä, että he ehdottavat "20-029-007" (akrapovic lipsahdus kissan poistolla) hyväksi perustaksi. Ymmärrän, että nämä ovat peruskarttoja, jotka on tuotettu pyörällä LasVegasissa tai muualla. Joten tiedot eivät tule alueelleni T: lle, mutta kokeilevat sitä. Kiitos avusta.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, rajoittamattomalla tiedostolla on kaikissa vaihteissa AFR-säätöjä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.