Supportforum

Borttagen topphastighetsbegränsare

magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Inlägg: 4Verified User

Hej, jag skrev en ECU med den obegränsade låten. Vid 115 km / h begränsas det. Vad kan jag göra. Tack.

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User
    redigerad June 2021

    Hej, vad var ECU-artikelnumret? Kan du få en bild av det tack? Vilken fil blinkade du också med? Tack, Jason A.

  • magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    Visst kommer jag att låta mig komma till ECU och skicka bilden till dig. Filen var den obegränsade filen. Tack Jason.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, du måste kontrollera alternativen i filen innan du blinkar in den också. Om ditt ECU-artikelnummer var B57-00 och du blinkade med matchande artikelnummerfil måste du först kontrollera alternativet. Det ser ut som att alternativet är inställt på att fortfarande ha en topphastighetsgräns, så stäng av det manuellt och återflödar ECU så är du bra. Tack, Jason A.

  • magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Inlägg: 4Verified User


  • magnogarcia83@gmail.commagnogarcia83@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    Laddade den obegränsade filen med topphastighetsbegränsaren borttagen, topphastigheten är fortfarande begränsad. Detta är Yamaha-ecu. F8T86171 2HC-00 6125

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Det borde inte vara något problem med 2HC-00-filen i 2HC-00 ECU. Jag testade personligen detta i vår butik tidigare. Du säger att hastigheten är begränsad till 115 med den inställd på att inaktivera. Om du ställer in den för att aktivera vad är hastigheten begränsad till? Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.