Helpforum

2018 R1 AR Racing 3/4 shorty pijp

yooiyr1@gmail.comyooiyr1@gmail.com Berichten: 6Verified User

Heeft iemand een kaart voor deze pijp die ze kunnen delen? Nog geen blokkeerplaten.

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, is dit een Austin racepijp? Heb je naar een Power Comnmander-bestand gezocht of de door de gebruiker gedeelde bestanden bekeken? Bedankt, Jason A.

  • yooiyr1@gmail.comyooiyr1@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik heb wel door gebruikersbestanden gekeken, maar geen geluk. Moeite hebben met het vinden van PC5-bestanden op https://www.dynojet.com/tunes

  • yooiyr1@gmail.comyooiyr1@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik heb een PC5-kaart voor mijn pipe gevonden, maar kan de optie voor het importeren van kaarten niet vinden.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Met welk bestand werk je? Bedankt, Jason A.

  • yooiyr1@gmail.comyooiyr1@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik slaagde erin de importknop te vinden en gebruikte het PC5-bestand met de onbeperkte basiskaart. De fiets zou slingeren, maar geen start, dus ik flitste terug naar gewoon onbeperkt. Bijgevoegde bestanden: https://drive.google.com/drive/folders/1oP4Ej29wsDMVe-YmFud8YikgN_919Ozi?usp=sharing

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, de fiets vond die kaart niet leuk omdat er staat dat het voor een 2014-2018 KTM 1290 Superduke is. Bedankt, Jason A.

  • yooiyr1@gmail.comyooiyr1@gmail.com Berichten: 6Verified User

    WUPS... verkeerde... de share ouder bijgewerkt

  • yooiyr1@gmail.comyooiyr1@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Ik heb blokkeringen geïnstalleerd ... hielp enorm bij het knallen van decel. Trouwens bedankt voor het inspreken als je kunt Jason, zeer gewaardeerd!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dus ik zie het nieuwe bestand dat je hebt geüpload, maar het toont dit nu als een 2014 KTM 1290 Superduke. Ik zou gewoon ons onbeperkte bestand als basis uitvoeren en de brandstof handmatig wijzigen als het niet goed lijkt te werken. Ja, de blokkeringsplaten helpen een hoop bij het knallen op een 1000cc-motorfiets waarvan de katalysator is verwijderd. Geen probleem, ik ben hier om te helpen wanneer ik kan! Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.