Tukifoorumi

Tarvitaan 2019 Kawasaki Ninja 650 -johdotusasiakirjat

mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Viestejä: 4Verified User
sisään EX 650
  • Tämä sivusto on enemmän kuin hieman hämmentävää uudelle käyttäjälle. Yritän löytää ohjeet johtojen asettamiseksi valjaisiini. Lähin löytämäni ottelu oli 2018 Kawasaki EX400 / EX650. Menin lataamaan "2018 Kawasaki EX400 / EX650" -ohjeet.
  • Kun napsautin sitä, sain toisen sivun, jossa sanottiin "Huomaa: Tilisi ei sisällä tätä asiakirjaa vastaavaa käyttöoikeutta. Voit ohittaa tämän varoituksen kerran tai ostaa toisen käyttöoikeuden. Haluatko varmasti ohittaa ja jatkaa? KYLLÄ EI "
  • en aio tuhlata rahaa toisella lisenssillä, jos minun ei tarvitse. Se olisi tyhmää. Voiko kukaan vahvistaa, mikä asiakirja minun pitäisi ladata, joka opastaa minut asennuksen läpi?

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kyllä, lataa se ja napsauta korvaa viestiä, niin kaikki on hyvin. Kiitos, Jason A.

  • mikehbr@yahoo.commikehbr@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Herra Jason, kiitos. Sain järjestelmän ylös, rekisteröin ja tein ensimmäisen salamani eilen. Olin vain hermostunut, kun se puhui uuden lisenssin ostamisesta, kun olin ostanut FTECU-paketin. Sanamuoto sai kuulostamaan siltä, että tällaisen virheen tekeminen voisi olla kallista yrittää löytää oikeat ohjeet. Kunnioittavasti, MIke

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kyllä sanamuoto on siinä hieman hämmentävä ja sen on todella korjattava. Annan verkkosivustotiimin tutkia sitä. Kippis! Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.