Tukifoorumi

Tuning Suite ladataan .............

rpcox@cox.netrpcox@cox.net Viestejä: 3Verified User

Käynnisti virityspaketin ja se istui siinä vain "FTECU Tuning Suite Loading ...." -sovelluksella. Tapoi prosessin, asennettuna, uudelleenasennettuna .... Käynnistin virityspaketin ja olen jumissa samassa paikassa. Ladataan .... Windows 10 Pro v 1903 (laastarin tila on ajan tasalla) Tuning Suite 2.5.6.12 -lisenssin tila on 'vahvistettu' Seuraava vaihe?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä käynnistää tietokone uudelleen ja varmista, että sinulla on hyvä, vakaa Internet-yhteys. Jos ohjelmisto on jo ladattu, sen pitäisi käynnistyä helposti. Saatat olla taustalla käynnissä muita ohjelmistoja, jotka myös hidastavat asioita.

  • avcronberg@gmail.comavcronberg@gmail.com Viestejä: 1Verified User
    muokattu September 2019
    • Sama asia täällä tänä viikonloppuna. Yritti ensin käynnistää tietokoneen. Lataus on edelleen kiinni ...
    • Yritti poistaa viimeisimmän version asennuksen ftecu.com-sivustosta. Vielä juuttunut lastaukseen ...
    • Et voi välähtää ECU: ta kilpailuviikonlopun aikana toisen kerran tänä vuonna .. Palvelinongelmien takia? Erittäin turhauttavaa ... Ei Internet-yhteyden ongelmia eikä mitään muita ohjelmia käynnissä taustalla (omistettu PC).
  • rpcox@cox.netrpcox@cox.net Viestejä: 3Verified User

    Kiitos Kent, mutta olen työskennellyt tietokoneiden / verkkojen kanssa ja kirjoittanut ohjelmistoja noin 20 vuotta. Se ei ole taustasovellusongelma. Mikä on kohde-IP ja portti virityspaketille?

  • rpcox@cox.netrpcox@cox.net Viestejä: 3Verified User

    Piittaamatta. Ei muutoksia loppupäässäni, mutta se on nyt latautumassa

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    👍️

  • scottyman0826@yahoo.comscottyman0826@yahoo.com Viestejä: 2Verified User

    Minuni tekee samoin. Lähetin myyntiryhmälle sähköpostitse. Asennettu / asennettu uudelleen useita kertoja. Käynnistyy uudelleen. mikään ei auta. Erittäin turhauttavaa ja jos se ei toimi, minulla on erittäin kallis paperipaino.

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Joo, minun tekee samoin. Se alkoi sunnuntai-iltapäivällä. Poistin koko asennuksen / käynnistin uudelleen / latasin uuden ohjelmiston / asentin uudelleen. Ole hyvä ja neuvo ...

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Meillä on palvelinongelma, jonka kanssa työskentelemme parhaillaan. Anteeksi viivästyksestä.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Palvelin on varmuuskopioitu.

  • Adam OranchakAdam Oranchak Viestejä: 4Verified User
    muokattu November 2019

    Saan tämän animoidun ikkunan, joka ei lopu koskaan. Huomaa, että yritän katsoa karttojani olematta yhteydessä pyörään. Onko sillä merkitystä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sillä ei pitäisi olla merkitystä, voit tarkastella kaikkia ohjelmistoon tallennettuja tiedostoja. Yritä poistaa ohjelmisto, käynnistää tietokone uudelleen ja asentaa ohjelmisto uudelleen.

  • tkanel@icloud.comtkanel@icloud.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, näyttää siltä, että koken saman "lataus ..." -näytön yrittäessäni tarkastella karttojani moottoripyörän ollessa kytkettynä. Olen poistanut asennuksen (jopa poistanut sen rekisteristä) ja asentanut uudelleen ilman lataamisen onnistumista. Voinko tehdä jotain muuta voidakseni käyttää ohjelmaa?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.