Tukifoorumi

2017 FZ09 Satunnainen sammutus AJAMISEN AIKANA !!

dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Viestejä: 7Verified User
sisään FZ / MT 09

Hei kaikki! Vilkkasin polkupyörääni rajoittamattomalla kartalla voimakomentajan polttoainekartalla. Minulla on Akro hiili / ruostumaton täysi loppuun ja AES poistaa. Saan P2138-koodin (Accelerator POS Sensor Voltage Correlation). Joku täällä oleva käski kertoa minulle, ettei minun tarvitse huolehtia koodista ja vain poistaa se käytöstä, se on yleistä, kun tuodaan PC-polttoainekarttaa ... Suurena suurena huolenaiheena on, että polkupyöräni sammuu satunnaisesti ajon aikana !? Ja minulla ei ole aavistustakaan miksi. Tämä alkoi vasta, kun sain ensimmäisen kerran CEL: n. Kun pyörä sammuu, sammuta avain ja käynnistä pyörä käynnistyy ja käy hyvin jonkin aikaa, kunnes se tapahtuu uudelleen. Asiat, joita olen yrittänyt korjata ongelman .... Poistin kannattimen virtakytkimen, tarkista akkuliitännät, akku on ollut tarjouskilpailussa ja tulee 13,1 voltin virralla tarjouksesta, olen päivittänyt ECU: n varastoon ja sitten FT: n rajoittamattomalla kartalla (ei PC-polttoainekarttaa) ja tyhjentää CEL: n. Kun pyörä sammutettiin seuraavan kerran, CEL palasi. Ei näytä olevan mitään korrelaatiota nopeuden, minkä vaihde olen tai törmää tielle. Mitään ideoita?

tagged:

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, ok, että koodi ei ole yleinen keksiä kyseiselle pyörälle. Jos saat kyseisen koodin, on ongelma. APS-virheen esiintyminen voi aiheuttaa pyörän sammumisen, jos APS ja TPS näkevät itsensä liian kaukana synkronoinnista. Joten ongelmasi ei ole normaali tai yleinen, mutta se näyttää olevan järkevää, kun otetaan huomioon saamasi virhekoodi. Asensitko pyörän sivuvaljaat tähän pyörään? Jos ajattelen asennuksen aikana, ehkä löysit toisen nastan irti ECU-liittimestä. Onko sinulla edelleen varastossa ABS-pumppua? Jos näin on, voit yrittää asentaa sen takaisin pyörään ja ajaa sitä nähdäksesi, korjaako se minkäänlaista ongelmaa. Kiitos, Jason A.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, kiitos vastauksesta! Mielenkiintoista, että sanot, että koodi ei ole yleinen tällä pyörällä, se on hyvä tietää, koska minulle kerrottiin toisin! Asensin polkupyörän valjaat ja aion ehdottomasti varmistaa, että yksikään nasta ei kadonnut! En edes ajatellut, kuinka helppoa asennus oli. Minulla on myös varastossa ABS-pumppu. Suositteko, että asennat sen takaisin ja jätät sen sitten vain pois käytöstä?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Tyhjennä neste ABS-pumpusta, työnnä kaikki reiät kiinni ja kiinnitä pumppu sitten johtosarjan liittimeen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kyllä, tarkista nastat ja kokeile ABS-varastopumppua. Kiitos, Jason A.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, Luin siis uudelleen kommenttisi, kun kysyit ABS-varastopumpusta viittasitko lukkiutumattomiin jarruihin? En tehnyt mitään muutoksia jarruihin, joten halusin vain selventää. Kiitos, Damon

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anteeksi, minusta tuntui, että pyörääsi oli asennettu ABS Delete -yksikkö. Pystyitkö edistymään pyörällä? Kiitos, Jason A.

  • dmahovich@gmail.comdmahovich@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei Jason, joten minulla on mahdollisuus ottaa pyöräosa. En huomannut yhtään löysää johtoa, mutta pudistin pidikkeen ja painin niitä kaikkia yrittäen varmistaa, että he olivat valjaissa. Tyhjensin koodin ja vilkaisin pyörää uudelleen. Jos tämä ei toimi, onko sinulla muita ideoita? Kiitos, Damon

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Yleensä jos katsot pistoketta siitä, mihin se menee ECU: han, näet nastojen pään aina liittimessä. Se on yleensä hyvä tapa selvittää, ovatko nastat täysin paikallaan vai eivät. Jos se ei tee niin, pyörässä voi olla jotain vikaa. Siinä vaiheessa yritän palauttaa sen takaisin varastoon ja viedä jälleenmyyjälle. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.