Supportforum

Jag har en ny del numeber ECU Jag kan läsa informationen

sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

Jag försöker bara skriva Ninja 400 ECU 1314-filen för att skriva 1377. Innan jag vill läsa filen. Men programvaran berätta att jag inte hittar molten i facket. Så hur kan jag läsa kartan 1377? Innan jag använder 4-polig hårdhet, läs bara CBR1000RR lager ECU på den kinesiska marknaden. Den gången har filhanteraren fortfarande inte den här typen av ECU. Så var funktionen nu begränsad? Bästa önskan

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad May 2020

    Det rekommenderas inte att blinka ett annat filnummer som inte stämmer med ECU-artikelnumret.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    Tack Kento nu är problemet att jag inte kan läsa det, men jag kan skriva det i. Det här är problemet.Och det visar alltid informationen nedan, kan du kontrollera vad som händer nu? Jag försöker läsa 5 gånger men det lyckas inte.


  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Har du en liknande fil som öppnar det vänstra fönstret i Tuning Suite? Du måste ha det innan du kan läsa en fil från ECU. När du läst och laddat ner den visas under filen du ursprungligen hade öppnat.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    ja jag öppnar och 1371 amerikansk typfil i vänsterfönstren. Och jag försöker läsa min ecu-MAP för. Min typ är 1377 så om jag vill läsa min ECU, hur kan jag göra det?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Du måste skicka oss din ECU så att vi kan skapa en fil för den, eftersom vi inte har en fil för 1377 ECU. Du kan stöta på problem om du laddar 1371 till din ECU.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    Tack kento, här förbereder vi 2 ECU en är för Z400 en annan är för ninja 400. Om det är möjligt Kan du ge dig leveranslösen för ditt företag? Vi kan lova desinficering innan vi levererar. Önskar att allt är det bästa

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vår adress är: FTECU Inc. 1010 N. Batavia St. Suite J Orange, CA 92867 Vänligen inkludera en anteckning med all din kontaktinformation, plus år / cykelmärke / modell och dess marknadsland (där den säljs) .

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    Kära Kento Tack för att du svarar och om vi levererar skriver vi kontaktinformationen i en filleverans med vår ECU ok? Och förresten vill vi köpa 2 6PIN cykelsidahårdhet Om den är klar kan du skicka ECU tillbaka med vår vara tillbaka tuffare? Med ut mer expressavgift betalar vi för expressionskostnaden för cykelsidan hårdhet? Önskar att allt är det bästa. Cyrus

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    Kära Kento Tack för er hårdhet. Och den ECU som vi redan fått. Men om dessa två ECU kan jag fortfarande inte läsa upp den, även om de två ECU-enheterna skickar tillbaka. Jag kontaktar hårdheten och försöker läsa ut men systemet visar fortfarande " Det gick inte att ansluta till ECU ": Bara blike innan. Jag vet inte vad som är fel med det. Men jag misstänker att med programvaruinställningen kanske nu återflödas till allvaret. Hoppas det här problemet kommer snabbt att lösa. Väntar på ditt svar Cyrus


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, ECU: erna har aldrig blivit blinkade tidigare så du måste blinka dem innan du kan läsa något av dem. Om dessa styrenheter kunde läsas upp innan de blinkade hade vi inte behövt att du skickade dem till oss. Filerna gjordes från ECU: n och publicerades i programvaran Tuning Suite. Vänligen fortsätt att spola ECU: erna som vanligt nu. Tack, Jason A.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    Tack för ditt svar Jason Här står vi inför ett annat problem, Chinses-marknaden kommer att ändra ECU för ninja400 utan begränsad typ, och ny ECU passerar bara Euro 5-utsläppsordningen. Så igår hittar en av återförsäljarna från kawasaki att vi vill lägga till denna typ av styrenhet i. Han har redan fått en från fabriken. Och här vill vi skicka dig att läsa den vår men bara inte publicera på programvaran. Spara bara på mitt moln för FTECU-avskiljningen. Vi vill ha oss den här grundläggande inställningen för nästa års racing före nästa racingsäsong. Efter nästa år den nya NINJA400 beagan till salu. Jag kommer att märka till pubilsh. Och kan du hjälpa oss? Allt är det bästa Cyrus

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, maila mig personligen angående denna fråga. Tack, Jason A.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Inlägg: 22Verified User

    Jag skickar yu med privat tack för att du svarar mig Cyrus

  • gome178@163.comgome178@163.com Inlägg: 28Verified User

    Jag mötte också samma problem. Hur kan jag lösa det?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilket problem har du? Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.