Supportforum

Power Commander-karta

remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Inlägg: 13Verified User

Om jag laddar ner och laddar upp en karta från Dyno på en obegränsad styrenhet, är kartan från Dyno inställd för lagercyklar eller obegränsad?

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag tror att du frågar mig om PC5-filerna är byggda kring en lager eller obegränsad styrenhet? Om så är fallet kunde jag inte säga till dig säkert eftersom filerna inte har gjorts av mig här. Du måste försöka ta reda på vem som har gjort de specifika filerna. Tack, Jason A.

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Inlägg: 13Verified User

    Ja det är vad jag frågade. Okej det är vettigt. Jag märker på de obegränsade kartorna att de inte går upp till 100 men mer 89 finns det en anledning till det och skulle jag kunna köpa en anpassad karta från dig. Jag har tyvärr inga dynor som använder FTECU så jag vill köpa en anpassad om möjligt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, Vad ser du på filen Obegränsad går bara upp till 89? Vi säljer inga anpassade filer som är reserverade för våra återförsäljare. Om du letar efter en anpassad fil för din cykel föreslår jag att du kontaktar 2Wheel Dyno Works. Graves Motorsports (om de kör sina avgaser) eller Superbike Unlimited. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.