Ingen registrerad ECU hittades
jacob_lai@live.hk
FT ecu, jag har anslutit min ECU en gång till och hittat ovan nämnda problem. kan du hjälpa mig, tack.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, ja om du ser "Flash Init" på din licens betyder det att det var ett bortfall i den blinkande processen som fick licensen att krascha. Det måste återställas av oss i slutet. Jag har just återställt det åt dig. Du måste skriva till ECU nu. Tack, Jason A.
Jason, tack så mycket, väl upplöst. Många thx.
👍️
Detta hände också med mig också, 2015 FZ09.
Din licens är fortfarande i användbar skick. Försök igen.
Jag har samma problem, licens fast i init. @jason@ftecu.com ping :)
Hej, din licens har just återställts, du borde vara bra att återflöda nu. Tack, Jason A.
Min licens har fel årsmodell och modell på min. Jag har en Yamaha Mt-09 från 2019. Säger Flash init på min licens och säger till mig att köpa en licens .....
fast på flash init kan inte göra något 2020 Yamaha MT-09 ecu # BS2-8591A-10 @jason@ftecu.com
Mitt problem var ett nätverks- eller serverrelaterat. Det fungerar nu, tack!
Jag har samma problem med MT07-licens A35771AD flash init .... FIX DET OCH ÅTERSTÄLL MIN licens
AXL1ebifonpCV6
Hej! Din licens ser ut att vara i en bekräftad status med en lyckad blixt för några timmar sedan. Jag antar att du är bra att gå nu? Tack, Jason A.
HI @jason@ftecu.com - har min licens fastnat i flash init - kan du återställa?
. De tog hand om det och återställde min licens. Tack för att du svarade.
👍️
Hej @jason@ftecu.com - ser ut som att min licens har fastnat i flash init för min MT07. Mitt licensnummer är B3CE8B41. kan du återställa? Tack!
Hej! Din licens är inte i ett försökt tillstånd, den verkar vara öppen och redo att användas. Tack, Jason A.