Tukifoorumi

R1 07-08 (EU) Kanta ja rajoittamattomat kartat.

chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

ECUni rajoittamattomalla kartalla (4C8 - 8591A - 40) ei ole injektio-leikkaus- tai nopeusmittarivaihtoehtoja.

«1

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Korjaa, että tiedostossa ei ole näitä vaihtoehtoja. Voit kokeilla yleisiä tiedostoja -21 tai -60, kun US Harness Config -asetukseksi on määritetty EPÄTOSI. Ajonestolaite on kuitenkin poistettava. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos Jason, olen vilkaissut meille yleistä 60-karttaa nyt. Joten kartan käyttö, joka ei vastaa ecu-numeroni, ei aiheuta ongelmia. Olen huomannut, että nykiminen kaasuvivulla on parempi, mutta on silti siellä. Onko kartoilla mitään tapaa tasoittaa sitä enää.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, et koskaan halua välittää ECUasi tiedoston osanumerolla, joka ei vastaa toista, ellei täällä ole toisin sanottu. Jokainen ECU on erilainen tapa reagoida eri tiedostoihin. Varmista, että Poista Inj INJ Decel Cut -asetukseksi on TOSI tiedostossa. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos Jason, minulla on totta. onko mitään keinoa tasoittaa sitä enemmän tps vs rpm, map vs rpm tai etv base map, etv decel comp. Myös mitä etv: n tulisi käyttää vaihde joutokäynnillä ja mikä se on.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos etukäteen kaikista vastauksista ja neuvoista. Anteeksi, että kysyin niin paljon kysymyksiä. En vain löydä hyvää opetusohjelmaa siitä, mitä kaikki toiminnot ja kartat tarkoittavat ja miten niitä käytetään.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Yritä lisätä 15% lisää polttoainetta MAP vs RPM -kansioidesi vasempaan alakulmaan. Linkitä kaikki kansiot yhteen tai vaihda kukin manuaalisesti. Olen nähnyt tämän avun kaasun äkillisyydessä päälle / pois melko vähän. Se vain muuttaa tyhjäkäynnin vapaa-asennosta vaihteeseen. Oikeastaan ei mitään, joka on liian iso juttu tai muuttaa mitään kaasuvastuksella. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Miksi ajonestolaite on poistettava. Eikö 60-kartta poista vain käynnistyksenestoa.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei Jason Voitteko selittää 15%: n lisäämisen hieman enemmän. Onko se alhaalla vasemmalla ylemmillä rpm: llä vai vasemmalla alemmilla rpms: llä. Mihin sarakkeisiin ja riveihin.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, suosittelemme edelleen sen poistamista, jotta ECU: lle ei lähetetä vääriä signaaleja eikä häiriöitä ole. Avaa MAP vs RPM ja näet kartan jokaiselle sylinterille. Yhdistä kaikki 4 sylinteriä yhteen "Linkkikartat" -toiminnolla. Kun sylinterissäsi tehdyt muutokset on linkitetty, 1 kartta käytetään automaattisesti muissa 3 sylinterissä. Korosta 6000 rpm punoittaaksesi ja 0-19 X-akselilla. Annetaan lisätä joukko 10, ei 15%. Kun olet lisännyt 10 osuma, paina "Maalaa" -painiketta ja olet valmis. Kokeile sitä ja katso, auttaako se. Alla oleva kuva on viitteellinen siitä, mitkä arvot valitaan.


  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Se on loistava Jason, kiitos. Miksi ylimääräinen polttoaine lisätään suurilla kierrosnopeuksilla, kun olemme tekemisissä ensimmäisen käynnistyskaasun kanssa. Luulisin, että se olisi vasemmassa yläkulmassa. Vain yksi asia. Minun on 4c8 ja olen mennyt -1 etupyörällä 17: stä 16: een. Yritin rattaiden toimintojen säätöä nopeusmittarivaihtoehdossa, mutta sain outoja lukemia. Kaikki MPH: ssa. Osoitettu GPS 30 30 38 40 59 60 67 70 93100

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Näyttää siltä, että säädetty nopeusmittari ei ole vaihtoehto ECU: n tietyssä tiedostossa. Voit yrittää käyttää tiedostoja -21 tai -60 ja asettaa US Harness Config -asetukseksi FALSE. Hyödynnä sitten näiden tiedostojen säädettävää nopeusmittarin optinonia tai hanki vain Speedo-parantaja. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei Jason, se on 60 rajoittamaton kartta, jonka olen vilkaissut. Mietin vain, antaisiko prosenttiosuus vai todellinen ja gps-vaihtoehto parempia tuloksia kuin takarattaan koon vaihtoehto.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Voisitko selittää, miksi nämä ylimääräiset polttoaineluvut ovat suuremmilla kierrosluvuilla vasemman yläkulman alempien kierroslukujen sijasta, jotta kaasuvastetta voidaan parantaa päälle / pois päältä

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anteeksi, unohdin, että meillä oli siellä jo -60. Yritä prosenttiosuutta, jos ketjupyörä näyttää olevan vielä poissa käytöstä. Tämä ei välttämättä ole täydellinen, koska se on väärä tiedosto ECU: lle. Voimme kuitenkin kokeilla muutamia asioita ja nähdä, mitä saamme. Sinulla on se korkeammilla kierroksilla 6000+, koska et koskaan koskaan pyöritä polttoainetta kierrosluvulla, joka on paljon pienempi kuin radalla. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos vielä kerran Jason, kokeilen kahta muuta vaihtoehtoa. Kaasukysymyksellä. Näyttää siltä, että sillä alueella on ok. Se on silloin, kun olen matalilla kierroksilla, kuten todella hitailla kulmilla tai liikenneympyröillä, kun huomaan melkoisen ääliön, kun liikkun. Minulla on poistettu inj decel cut -asetukseksi asetettu tosi, mutta huomaan silti quitea jerkin, vaikka herkkä olenkin. Etkö ole varma, onko Itse, mutta se näytti olevan täysin poissa ensimmäisen salaman jälkeen, mutta havaittavissa enemmän 5 tai 6 ajon jälkeen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, jos mitään ECU-salamassa ei ole muutettu ensimmäisestä kerrasta, sen ei pitäisi oikeastaan tuntua erilaiselta. Voi vain olla, että polttoaineesi on hieman pois käytöstä tietylle pyörällesi. Kokeile näiden kahden kanssa ja ilmoita minulle, jos huomaat kamppailevasi edelleen. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei Jason, jos minulla on vaikeuksia todella hitaissa kulmissa / hiusneuloissa / liikenneympyröissä, kun todella matalilla kierroksilla on pois päältä aluksi kaasulla, pitäisikö minun lisätä polttoainetta saman kartan vasempaan yläkulmaan. Älä usko, että voisit lähettää kuvan kuten vasemman alakulman kanssa. Paljon kiitoksia. Chris.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, yritä seurata RPM: ääsi, kun sinulla on näitä ongelmia, tee sitten sama muutos omalle RPM-alueellesi MAP vs TPS -osiossa. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei Jason, hieno juttu. Kiitos jälleen.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei jälleen Jason, luin juuri R1-viestejä ja törmäsin jotain. Minulla on EU 40 ecua ja olen vilkaissut siihen rajoittamattoman 60 kartan, kun tiedät saada kaikki toiminnot. Se näyttää toimivan ok lukuun ottamatta aikaisempia väittelymme. Näin pari vastaustasi muihin viesteihin, joissa sanottiin, että kelat ja injektorit on kytkettävä uudelleen, jos 60-kartta vilkaistaan 40 EU-ecuun. onko tämä oikein ja mitä huomaan moottorin kanssa, jos sitä ei kytketä uudelleen. Chris.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Yamahalla on yleensä erilaisia ampumismääräyksiä Yhdysvaltain ja EU: n erikoispyörille. Tämä tarkoittaa, että Yhdysvaltain tiedostot EU: n polkupyörissä eivät toimi ilman muutaman modin tekemistä yleensä. Tavallisesti joudut poistamaan ajonestolaitteen pyörästä. Tämän lisäksi kelat ja injektorit on kytkettävä Yhdysvaltain spesifikaatioihin, JOS tiedostossa ei ole vaihtoehtoa "US Harness Config". Nyt -60-tiedostossa on tämä vaihtoehto, joten sinun tarvitsee vain varmistaa, että "US Harness Config" -asetukseksi on valittu FALSE. Tämä asetus muuttaa Yhdysvaltain spec-tiedoston vastaamaan EU: n ampumismääräystä, jonka avulla pyörä voi käynnistää ja käydä. Muuten polkupyörän ei pitäisi edes aloittaa USA: n ampumismääräyksillä. Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos Jasonin nopeasta vastauksesta. Täydellinen vastaus. Minulla on se väärä. Hyvä tietää, mitä se tekee myös. Tiedän, että tällä 60 tiedostolla se poistaa ajonestolaitteen käytöstä. Mitä tapahtuu, jos sitä ei poisteta kokonaan. Paljon kiitoksia vielä kerran.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Haluat vain olla varma, että se on irrotettu ECU-liittimestä, jotta emme saisi vääriä lukemia ja jännitteitä, jotka lähetetään / ulos ECU: sta, mikä voi vaikeuttaa toimivan moottoripyörän muita osia. Luulen, että teknisesti sitä ei tarvitse poistaa todellisesta pyörästä, mutta se tekee puhtaammasta ilmeestä ilman sitä. LRBt0uWhkKy56xzocrf3YtU2 Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    En usko, että sinulla olisi aavistustakaan, mitkä EU: n ecun nastat ovat ajonestolaitteen johdot. Myös mielenkiinnosta. Miksi ampumisjärjestys eroaa USA: n 4c8-mallista verrattuna EU-versioon.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sen pitäisi olla vain yksi johto ja näyttää siltä, että minulla on täällä vain yhdysvaltalainen huolto-opas, joten en voi kertoa sinulle katsomatta EU: n huoltokäsikirjaa. Se on yleensä kuin vihreä keltaisella hiuslangalla, vaikka muistan oikein. En muista miksi Yamaha tekee niin, otaksun päästöjä tai jotain, mutta en ole varma. Google saattaa tietää! Kiitos, Jason A.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Paljon kiitoksia jälleen Jason. Yritän tutustua paremmin EU: n huoltokäsikirjan kytkentäkaavioon.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei jälleen Jason, jatkaessamme keskustelua. Minulla on ehdottomasti inj-decel-leikkaus pois käytöstä. Yritin lisätä 10 % lisää polttoainetta kartta vs rpm -taulukoihin yrittäen päästä eroon tästä edelleen päälle / pois-kaasusta, mutta sillä ei ole mitään eroa. Se on todella huono riippumatta siitä, kuinka lempeä olen. Hiusneuloissa se on kamalaa. Muita kokeiltavia ideoita.

  • chris.f22.lewis@gmail.comchris.f22.lewis@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei Jason, mietin vain, otitko viimeisen viestini. Vuoden 2008 R1-mallissani on varmasti jotain outoa. Etkö ole varma muistatko, mutta kun ensimmäisen kerran vilkaisin sitä 60 tiedostolla, huomasin heti eron siitä, kuinka tasainen päälle / pois-kaasu oli. Se tuntui hämmästyttävältä. Noin viiden ajon jälkeen huomasin, että se oli taas nykiminen. Tiedän, että sanoit muuttamatta mitään, tämän ei pitäisi olla mahdollista. Ajattelin kokeilla jotain pari päivää sitten. Palasin varastotiedoston takaisin ja tein testin. Mitä löysin, ei ollut eroa nykivässä kaasussa varastotiedoston ja rajoittamattoman 60 tiedoston välillä. Palatessani myös varastotiedostoon polkupyörälläni ei ollut virhekoodeja, vaikka olen poistanut AIS-järjestelmän ja irrottanut O2-anturin. Näyttää siltä, että se on vilkkunut kannettavassa tietokoneessani, kun se käy läpi prosessin ja sanoo, että salama onnistui, mutta jokin on ehdottomasti vialla. Poista inj decel cut käytöstä on totta 60-tiedostossa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Osanumero ja Rajoittamaton-tiedosto eivät sisällä paljon muutoksia tässä osanumerossa. Näyttää olevan pääasiassa sytytys, ETV (vain auki) ja jotkut ECU-asetukset. Se selittäisi, ettei huomannut valtavaa eroa näiden kahden välkkymisen välillä. Tämä olisi ihanteellisempi, kun voit rakentaa mukautetun kartan itse. Nyt jos mikään ei muuttunut ECU: ssa, mutta yhtäkkiä On / Off-kaasuvasteenne muuttui, sen on oltava jotain pyörän kanssa. Ehdotan, että yrität synkronoida TPS uudelleen ennen kuin sukelat siihen paljon enemmän. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.