PC Puel Import
fz1.can.2007@gmail.com
Miksi en voi tuoda PC-karttatiedostoja?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Mikä vuosi / malli pyörä?
Pyöräni on MT-09/2015, eikä sitä voi käyttää muiden mallien kanssa, ja kerro minulle, onko jokaisen sylinterin säätö tarpeen
Onko sinulla muutoksia pyöräsi? Sekä varastokäyttöön että rajoittamattomiin karttoihin tulisi tehdä kaikki sylinterin jo tehdyt muutokset.
Ei ole väliä, jos et voi käyttää PC-tuontia, mutta jos voit käyttää tätä toimintoa, kiitos PC-kartan kokeilemisesta
Sinun pitäisi pystyä tuomaan PC-karttoja Japanin 2015 MT-09-tiedostoon.
Minulla on ongelma PC-polttoainekartan asentamisessa. Voin tuoda tiedoston normaalisti, mutta kun painan sovellustaulukkoa polttoaineen kartoille, mitään ei tapahdu. Pyörä on 2017 yamaha mt 07.
lähetä sähköpostia PC: n kartasta ja .ftm: stä, jota käytät.
Japanilainen versio ei voi tuoda PC-karttaa Toivon parannusta
Katsotko TPS vs. RPM-sylinterikarttoja?
Yritän tuoda PCV-polttoainekartan R3: een, jotta saadaan hyvä lähtökohta hienosäätölleni. Vietin paljon aikaa valmistelemalla tätä peruskarttaa. Yritin tuoda sen tänään, mutta se antoi minulle turhaa tulosta, ja pyörä ei pyöri tämän kartan tyhjäkäynnillä. Haluan todella käyttää hyväksi pohjakarttani lähtökohtana. Voitko auttaa minua puuttuvilla lisätiedoilla? Aloitan yleensä viimeistely FTECU: lla, mutta halusin vähentää aikaa tietokoneella, koska voin virittää lennossa ja vilkkua sitten vain vähemmän kertaa saadaksesi parempia tuloksia. Kiitos.
PCV-tiedostosi on todennäköisesti vioittunut. Kokeile uutta PCV-tiedostoa ja katso jos se auttaa.
Hei, sama ongelma minulle, RI 07, mikään ei muutu pöydissä, kun yritän tuoda PC-polttoainetta kartalla dynojetistä.
Hei, sinulla on todennäköisesti ongelma PC-tiedostossasi. Ehkä siihen on myös lisätty sytytystaulukko? Lähetä minulle tarkka .ftm-viritetiedosto ja PC-kartta. Kiitos, Jason A.