Helpforum

Pit Limiter

Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

Er is geen document over hoe u voor deze functie kunt overschakelen. Er staat "5v voeding naar uitlaatklepstandsensor". Als ik een pit-limiter-schakelaar moet aansluiten, kunt u dan aangeven op welke draden ik moet aansluiten? Of moet ik door een voltmeter controleren op aarde en 5v? Bedankt

Comments

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Heeft u hulp nodig bij het activeren en verbinden van de knop? Bedankt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Controleer op 5V-voeding en aarde bij de EXUP en sluit vervolgens een schakelaar aan op die pinnen zodat wanneer het circuit gesloten is, de pitbegrenzer aan zal staan. Bedankt, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Volgens de servicehandleiding en test. De rode draad is 5V en de zwart / bruin is geaard. Als ik het circuit sluit, stopt de brandstofpomp. Als ik het circuit open, werkt de brandstofpomp. Het is als een kill-schakelaar, geen pitlane-limiter ?! Er zijn meer 3 draden. De gele met B / Br doen niets. R / B & B / R hebben 12V. Ik heb er een aangesloten en de ECU vergrendeld door de startonderbreker.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt February 2021

    Hallo, welk ECU-bestand heb je gebruikt om dit te proberen? Ik weet dat we een ander onderdeelnummer hebben dan het onderdeelnummer van de ECU om de shifter te laten werken. Bedankt, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    Ik geloof dat ik 32920-17K90 gebruikte. Bedankt

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User

    wat betreft de bedrading, kan elke 5V-draad werken? Ik stuur mijn harnas voor modificatie, moet ik ze vertellen dat ze een 5V-draad van de EXUP-klep moeten trekken of van waar dan ook van het harnas? Bedankt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb zojuist een klant laten controleren of de pitbegrenzer werkt in het 17K00-bestand terwijl de schakelaar is aangesloten op de gele en rode draden. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.