2018 Yamaha r6 autoblip / QS
rpachec10@gmail.com
sisään R6
Hei Minulla on 2018 yamaha r6 ja asennettu autoblip / QS. Se toimi molemmin puolin. se toimii hyvin ylöspäin siirtyessä, mutta autoblip toimii aina ja alas. Vaikuttaa siltä, että se toimii joskus hyvin. apua ongelmaammuntaan se olisi kiitollinen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, yleensä vaihtimien kanssa on ongelma työskennellä tai olla tekemättä. Itse muutosanturi on vain painekytkin, pohjimmiltaan kuin päälle / pois-kytkin. Piiri on normaalisti auki (NO) ja kun se aktivoidaan, se sulkee piirin, jolloin siirto tapahtuu. Jotta autoblip-toiminto toimisi kunnolla, sinun on oltava täysin kaasulla ja yli 4000 rpm. Varmista, että ECU: hen kiinnitetty vihreä johto on kunnolla paikoillaan ja että se on hyvässä kosketuksessa, koska se on automaattisen läpän signaalin johdin. Varmista myös, että vaihtosiirrot ovat 90 astetta varmistaaksesi, että sinulla on eniten vipuvaikutusta. Voit myös kokeilla siirtymän anturin jatkuvuustestiä nähdäksesi, onko anturin toinen puoli vioittunut. Kiitos, Jason A.
2017 R6 BMC Race -suodatin, Graves Velocity -pinot, Graves Block off, Akra headers w/GP slipon, servo-eliminaattori, IRC QS/Auto Blipper. täyttääkö OEM-järjestelmä Gravin kanssa? Pitäisikö minun muuttaa "ota QSS-tulo" -asetukseksi "epätosi" ja "Poista QSS-mininopeus käytöstä" -asetukseksi "epätosi", jotta IRC-itsenäinen järjestelmä voi huolehtia QS / Auto Blipper -asetuksista? Kiitos ajastasi. Jose
Hei, minulla ei ole tietoa tästä IRC-järjestelmästä, joten sinun on ehkä pelattava asetusten kanssa. Voit kokeilla ensin Graves-karttaa ja jos se ei toimi hyvin, yritä siirtyä rajoittamattomaan tiedostoon. Rajoittamattomassa tiedostossa voit muuttaa mitä tahansa ECU-kartoitusparametreja. Kiitos, Jason A.