Blipper-utgåva
Arab.riders@yahoo.com
Hej, jag har GSX1000R 2017. Jag bytte växel till FTECU blipper men växeln fungerar inte heller blipper. R-funktionen aktiverad. Jag försökte båda (aktivera / inaktivera) back-shift. Jag bytte också växlingskabeln men fungerar fortfarande inte. Min styrenhet är 32920-17K92. Tack
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Jag tog bort FTECU-sensorn och installerade OEM-sensorn och fortfarande samma problem. Växlaren fungerade bra innan den blinkade ECU i normalt mönster. Nu i GP-mönster fungerar inte.
Hej, om du sätter tillbaka stock shifter till STD shift fungerar det bra? Har du provat båda QS-lägena 1 och 2? Tack, Jason A.
Ja, jag försökte bara båda riktningarna. Allt fungerar inte. Ska jag prova en annan ECU-bild? Eller är det inte möjligt för olika ECU-nummer? I ECU-modulerna >> QS Launch control pit limiter; kan inte aktiveras. Ett meddelande dyker upp ”Fel, lokaliseringshastighetsvariabel. Försök med en annan fil eller kontakta supporten ”
Felmeddelandet avsåg den obegränsade bilden. för stockbilden för samma ECU # är felmeddelandet annorlunda. ”Okänd data på lagringsplats. Försök med en annan fil eller kontakta supporten ”
Jag försökte en annan bild-ECU # 32920-17K90 obegränsad och arbetar nu på båda sätten. är det OK att behålla den här bildfilen? Tack
Hej, ja om den andra filen fungerar bra på cykeln behåll den. Tack, Jason A.
Bara för att dela information kan alla följande filer inte aktivera växeln. 32920-17Kf3, 93, 90, L0, N0, D3, 62, 72, 82, D2 & F2. Tack
Hej, tack för informationen, jag får se det här. Tack, Jason A.
HEJ JAG HAR SAMMA FEL I EN MEN 2017 FUNGERAR ENDAST I 4 OCH 5 UPP. DOWNSTREAM FUNGERAR INTE OCH VI TESTADE I QS-MODUL I 1 OCH 2 ECU 17K82