Helpforum

PC Puel Import

fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User
bewerkt July 2019 in Kaarten van ECU

Waarom kan ik geen pc-kaartbestanden importeren?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Welke jaar / modelfiets?

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Mijn fiets is MT-09/2015 kan niet worden gebruikt met andere modellen en vertel me alsjeblieft de noodzaak om aan te passen voor elke cilinder

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je wijzigingen aan je fiets? Voor zowel voorraad als onbeperkte kaarten moeten alle aanpassingen al voor elke cilinder zijn gedaan.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Het maakt niet uit of u pc-import niet kunt gebruiken, maar als u die functie kunt gebruiken, bedankt voor het uitproberen van pc-kaarten

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Je zou pc-kaarten moeten kunnen importeren in het MT-09-bestand van Japan 2015, we hebben geen probleem om toegang te krijgen tot die bestandssectie.

  • davidgpolner@gmail.comdavidgpolner@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb een probleem met het installeren van de pc-brandstofkaart. Ik kan het bestand normaal importeren, maar als ik op de toepassingstabel druk om brandstofkaarten te genereren, gebeurt er niets. De fiets is 2017 Yamaha 07.

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    stuur een e-mail over een kopie van de pc-kaart en .ftm die u gebruikt .., ik wil graag zien of ons ontwikkelteam dit kan reproduceren.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Japanse versie kan geen pc-kaart importeren. Ik hoop op verbetering

  • daniel@danielscrivano.comdaniel@danielscrivano.com Berichten: 2Verified User

    Kijk je naar de TPS vs RPM-cilinderkaarten?

  • gravesxxx@aol.comgravesxxx@aol.com Berichten: 6Verified User

    Ik probeer een PCV-brandstofkaart in een R3 te importeren om een goed startpunt te hebben voor mijn fijne afstelling. Ik heb veel tijd besteed aan het voorbereiden van deze basiskaart. Ik heb geprobeerd het vandaag te importeren, maar het gaf me onzinresultaten en de fiets zal niet voorbij idle draaien met deze kaart erin. Ik wil echt profiteren van mijn basiskaart als startpunt. Kun je me alsjeblieft helpen met aanvullende kennis die ik mis? Ik begin meestal te eindigen met FTECU, maar ik wilde de tijd verkorten met de pc, omdat ik meteen kan afstemmen en dan gewoon minder vaak moet flitsen om betere resultaten te krijgen. Dank je.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw PCV-bestand is waarschijnlijk beschadigd. Probeer een nieuw PCV-bestand en kijk of dat helpt.

  • yanncharriere@hotmail.fryanncharriere@hotmail.fr Berichten: 1Verified User

    Hallo, hetzelfde probleem voor mij, RI 07, er verandert niets aan de tabellen wanneer ik een pc-brandstofimport probeer met een kaart van dynojet.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, U heeft waarschijnlijk een probleem met uw pc-bestand. Mogelijk is er ook een Ignitions-tafel aan toegevoegd? Stuur me je exacte .ftm-afstemmingsbestand en je pc-kaart. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.