Tukifoorumi

ecu

nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

Ohjelmisto ei pysty muodostamaan yhteyttä moottoripyörän ECU: han. mitä olen tekemässä? Saan viestin "status: virheellinen tarkistussummatietue", auta

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, milloin saat tämän viestin? Luetko ECU: ta vai kirjoitatko ECU: ta? Kiitos, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    lukemalla ECU

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Anteeksi .... kirjoitat ECU: ta

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Lähetin sinulle videon sähköpostitse, kiitos Nir

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Odotan vastausta

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mitä tapahtuu, kun yrität lukea ECU: ta? Kiitos, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Sama vastaus. Lähetin sinulle videon sähköpostitse, että näit hänet?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Sen ei pitäisi antaa sinulle täsmälleen samaa viestiä lukiessasi sen pitäisi käydä läpi riippumatta siitä, koska ECU on luettavissa luontevasti. Vilkkuiko tämä ECU aiemmin tililläsi? Jos on, mikä lisenssi sillä oli? Kiitos, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Anteeksi englannin kieleni, toivottavasti ymmärrät minua. Ohjelmisto lukee moottoripyörän ECU: n. 11.9.2020 Ostin lisenssin ja ohjain ECUa. Lisenssin numero 0BC0435D. Tällä hetkellä en voi kirjoittaa ecua. Vain lukemista varten onnistun. Lähetin sinulle kaksi videota sähköpostiisi, jotta voit ymmärtää minua. Anteeksi taas englanniksi, auta minua

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Yritä vilkuttaa ECU: ta nyt ja mennä naimisiin uuden lisenssin kanssa nähdäksesi, meneekö se kunnossa. Kiitos, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Silti ei anna minun tehdä ohjelmointia. Vaikuta minuun "määrittelemätön virhe" Kiitos Nir

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Yritä uudelleen ei toimi kirjoittamalla minulle "virheellisen tarkistussumman tietueen" Mitä teen? Auttakaa

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    Yritin ohjeitasi, ja saan virheilmoituksen, katso alla oleva liitetiedosto, lähetin sinulle myös sähköpostiviestin jason@ftecu.com (lähettäjältä nirko674@gmail.com) videon alla (virheen alla). Please give a fix because i am stuck and can ride my bike!!!!

    JluQNWSwCUkvTlDHbhmy52X

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User


  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Viestejä: 18Verified User

    ????

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, en näe sähköpostia postilaatikossani, oletko varma, että lähetit sähköpostia osoitteeseen jason@ftecu.com? Tarvitsen kuitenkin, että kerrot minulle, mikä lisenssinumero on tässä ECU: ssa, sinulla on ongelmia. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.