Supportforum

ecu

nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Inlägg: 9Verified User

Programvaran kan inte ansluta till motorcykelns ECU. vad gör jag? Jag får meddelandet "status: ogiltig kontrollsummepost" snälla hjälp

kommentarer

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 912Staff User

Hej, när får du detta meddelande? Läser du ECU eller skriver ECU? Tack, Jason A.

• nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Inlägg: 9Verified User

läser ECU

Ledsen ... skriver ECU

Jag skickade en video via e-post, tack Nir

Väntar på svar tack

Hej, vad händer när du försöker läsa ECU? Tack, Jason A.

Samma svar. Jag skickade en video via e-post såg du honom?

Hej, det ska inte ge dig exakt samma meddelande när du läser det ska gå igenom oavsett vad eftersom ECU: n är naturligt läsbar. Blinkade denna ECU tidigare med ditt konto? I så fall vilken licens hade den? Tack, Jason A.

Ursäkta mig för min engelska, jag hoppas att du förstår mig. Programvaran läser motorcykelns ECU. 09/11/2020 Jag köpte en licens och styrde ECU. Licensnummer 0BC0435D. För närvarande kan jag inte skriva ECU. Bara för att läsa lyckas jag. Jag skickade två videor till din e-post så att du förstår mig. Ledsen igen för min engelska, hjälp mig snälla

Hej, försök att blinka ECU nu och gifta dig med den nya licensen för att se om den går igenom ok. Tack, Jason A.

Låter mig fortfarande inte göra programmeringen. Imponera på mig "odefinierat fel" Tack Nir

Jag prövade dina instruktioner och jag får fortfarande ett fel se nedan, jag skickade dig också ett e-postmeddelande till jason@ftecu.com (från nirko674@gmail.com) med video av felet (angivet nedan). Please give a fix because i am stuck and can ride my bike!!!!

Hej, jag ser inte ett e-postmeddelande i min inkorg är du säker på att du skickade till jason@ftecu.com? Oavsett behöver jag berätta vilket licensnummer som finns på denna ECU du har problem med tack. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.