Helpforum

Probleem met het downloaden en installeren van de nieuwste Tuning Suite 2.5.8.0

jeff_cjeff_c Berichten: 13Verified User

Ran de Tuning Suite en het begon met een automatische update naar 2.5.8.0., Maar het proces bleef hangen op 90%.. Na een paar minuten wachten, heb ik de taak beëindigd en de software verwijderd. Opnieuw opgestart en vervolgens setup.exe uitgevoerd, maar ongeveer 94% geeft een foutmelding 'Kan applicatie niet downloaden en installeren'. Het een paar keer uitvoeren ervan resulteerde in dezelfde foutmelding, maar uiteindelijk werd het 'Kan manifest niet downloaden. Fout: het toepassingsmanifest heeft een andere berekende hash dan de opgegeven of helemaal geen hash. '

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hallo, excuses voor de problemen, ons ontwikkelingsteam is het probleem aan het oplossen en zou het binnenkort in gebruik moeten hebben.

  • jeff_cjeff_c Berichten: 13Verified User

    Het is nu in staat om te updaten naar 2.5.8.6, maar blijft hangen na het inloggen. Het hoofdvenster van FTECU verschijnt nooit.

  • tilen7@gmail.comtilen7@gmail.com Berichten: 1Verified User
    bewerkt November 2020


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De nieuwste versie is momenteel 2.5.8.8. Ben je daar mee bezig? Bedankt, Jason A.

  • massimiliano.mondani@gmail.commassimiliano.mondani@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik heb de laatste versie van de software geïnstalleerd en kan nu niet inloggen met mijn account. De applicatie loopt vast na het invoeren van de inloggegevens en kan niet meer worden bediend. Als ik het proces afmaak, mislukken volgende inlogpogingen, wat wijst op verbindingsproblemen of een onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord ... Ik heb al geprobeerd de pc te verwijderen, de pc opnieuw op te starten en de software opnieuw te installeren zonder de situatie te veranderen. Wat kan ik anders doen? Bedankt, Massimiliano

  • jeff_cjeff_c Berichten: 13Verified User

    Jason, ja, het staat nu op 2.5.8.8, maar wat vreemd is, is dat ik het op een paar verschillende computers heb geïnstalleerd, maar de applicatie werkt nu alleen correct op 2 ervan. Een daarvan is een Windows 7-desktop en de andere is een Windows 10 (2004) -laptop. Vóór versie 2.5.8.0 werkten ze allemaal. Op de andere computers (een Windows 10 2004 VM en een Windows 10 LTSC-desktop) beschrijft Massimiliano wat er gebeurt: nadat de inloggegevens zijn ingevoerd, blijft de voortgangsbalk van de app bewegen, maar er gebeurt niets. De enige manier om het te sluiten, is door het te doden met Taakbeheer. En wanneer het vervolgens opnieuw wordt uitgevoerd, wordt opnieuw om inloggegevens gevraagd, maar hetzelfde gebeurt. Elke paar pogingen geeft het echter een waarschuwingsvenster met de melding 'Mislukt: controleer internetverbinding' en wordt vervolgens opnieuw om inloggegevens gevraagd. Maar de Tuning Suite wordt nooit echt succesvol geopend op deze specifieke machines. Ik kan zien dat de applicatie verbindingen tot stand brengt met 2 verschillende IP-adressen, zelfs als het de fout 'Controleer internetverbinding' geeft. Ik heb op al deze schone installaties uitgevoerd, dus ik weet niet zeker waarom het bij sommige werkt en niet bij andere. Gelukkig zijn de 2 machines waar de software aan werkt degene die ik daadwerkelijk gebruik om te knipperen (meestal de Win 7-desktop).

  • jeff_cjeff_c Berichten: 13Verified User

    Ik heb de oplossing gevonden. Ik realiseerde me dat ik de USB-datalinkkabel nooit had aangesloten op de computers waar de nieuwste Tuning Suite niet aan werkte (nooit hoefde te doen, omdat ik de software gebruikte om alleen kaarten te bewerken en het werkte altijd gewoon). Dus ik heb de datalink op de computers aangesloten, de software opgestart en vervolgens de aanmelding geaccepteerd. Vervolgens kon de Tuning Suite worden geopend zonder dat de kabel aanwezig was.

  • office@stc-group.atoffice@stc-group.at Berichten: 1Verified User
    bewerkt March 2022

    Hallo! lange tijd dat ik niet open zet nu dit probleem wie kan helpen

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi, heb je nog steeds problemen? En waar kijk ik hier naar? Probeert u de software naar uw computer te downloaden? Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.