Helpforum

Quick shifter XSR900 2016 EU

Hallo, heb een snelle shifter-set geflitst en gemonteerd op een XSR900 2016 (B90-8591A-00). gebruik van onbeperkt bin-bestand De quick shifter-set; met behulp van harnas aan de zijkant van de fiets aangesloten op schakelharnas type 7, verbonden met het nieuwe type push / pull-schakelaar, met rode draad voor push. Standaard schakelpatroon, originele achtersets en versnellingspook. Ik heb de arm op de schakelas in beide richtingen (met de klok mee en tegen de klok in) bewogen tijdens het afstellen van de lengte van de verbindingsstangen. om te proberen de beste resultaten uit de sensor te halen. Maar ik heb de shifter tijdens het rijden niet kunnen laten inschakelen. Bij testen met een multimeter Het lijkt erop dat de sensor alleen in werking treedt als de toegepaste kracht de selectietrommel al te zwaar heeft belast om te kunnen schakelen. Kit werd begin oktober gekocht van Mike bij Velox Racing. Om het even welke ideeën over wat ik nog meer voor deze klant zou kunnen proberen?

Comments

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Zoals u zult zien, heb ik de verbindingsstang en de schakelarm afgesteld om zo dicht mogelijk bij 90 'tussen de sensor en de schakelarm te komen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als je een continuïteitstest doet, zeg je dan dat je zo hard moet drukken dat het al verschuift voordat de sensor ooit continuïteit krijgt? Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Dat klopt Jason. De schakelaar wordt gesloten nadat de druk die op de versnellingspook wordt uitgeoefend de schakeltrommel heeft verdraaid.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, oké, dat is dan logisch. Waar ben je gevestigd? Ik zou graag willen dat u die sensor naar ons terugstuurt om te testen, zodat we u een vervangende kunnen sturen. Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo, ik ben in Johannesburg, Zuid-Afrika. Fietsen door Paul PTY ltd 24 Walden Lane, Alan Manor Johannesburg 2091

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dat is een beetje vervelend omdat het internationaal is, maar stuur de sensor naar ons terug met een briefje waarin ons gesprek en al uw contactgegevens worden beschreven. We zullen het hier laten testen en u zo snel mogelijk een vervangend exemplaar sturen als het defect blijkt te zijn. Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Ik heb een schakelsensor gekocht bij mijn lokale Dyno Jet-distributeur en ben ervan overtuigd dat de circuit-id wordt gesloten met de juiste hoeveelheid kracht die wordt uitgeoefend op de schakelhendel en de selectiestang. Bij het testen echter nog steeds geen QS-functie. :-( Ik hoor of voel de kill niet eens, zelfs niet als de kill-tijd is verhoogd tot 100 binnen de QS-kaart. Ik gebruik een zijharnas van het type 11 met een QS-harnas type 7 op een EU-versie van 2016 XSR900. Software is geconfigureerd voor NO-sensor en type 7 harnas De sensor verbindt samen met de bovenstaande harnassen in wezen pin 34 van de 34-pins connector met pin 29 van de 33-pins connector van de ECU wanneer de versnellingspook wordt bediend. Als test heb ik een stuur aangesloten MX-type kill-schakelaar naar waar de QS-sensor verbinding maakt met het QS-harnas type 7 en een test heeft uitgevoerd op de dyno door op de schakelaar te drukken met behoud van 4500 RPM in zowel de eerste als de tweede versnelling en ik hoor niet het verwachte overslaan wat zou duiden op een verschuiving bij activering die kill-schakelaar Any Ideas.? ecu type B90-8591A-00

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik ga u een testbestand e-mailen. Verander niets in het bestand. Open het gewoon in de software, flash uw ECU ermee en maak een testrit met de fiets. Rapporteer mij uw resultaten. Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo Jason, ik heb je de resultaten van het testbestand gemaild.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt November 2020

    Hallo, ik heb vanmorgen op die e-mail gereageerd, heb je hem nooit ontvangen? Bedankt, Jason A.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hoi . Ik heb je antwoord niet ontvangen

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo Jason, de e-mailberichten die gisteren zijn verzonden. als antwoord op uw mail. Bij het doen van de test met de MX-kill-schakelaar was ik niet bijna vol gas, zoals alleen bij ongeveer 4500 tpm. Ik heb de QS-kabelboom gecontroleerd en ja. Blauwe draad is in positie E en de groene in positie A terwijl hij op de fietszijkabelboom zit van dezelfde connector die ik heb; Pin A = twee zwarte draden = één op pin 34 van de 34-pins ECU-connector en de andere op zwarte draad met blauw trace die is verwijderd van de ECU-connector. B = niet gebruikt C = niet gebruikt D = Geel = pin 28 van de 33-pins ECU-connector E = Oranje = pin 29 van de 33-pins ECU-connector F = Rood = pin 30 van de 33-pins ECU-connector Op de bestanden die ik heb bewerkt voor deze fiets heb ik het minimumtoerental ingesteld op 3000. Ik heb het bestand dat ik heb gemaakt bijgevoegd, wat sterk varieert met het onbeperkte bestand zoals gedownload van de software, bestandsbeheer. verzonden via e-mail.

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo, wilt u alstublieft de licentie voor deze fiets resetten, want ik had een fout tijdens de flash-procedure, licentienummer CE2C1C7C Bedankt

  • mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Berichten: 40Verified User

    Hallo Jason, kijk of je nog iets hebt kunnen vinden met de quick shifter voor de XSR900 van deze klant; Gebruik van zijharnas type 11 aan de fiets met een QS harnas type 7 op een EU-versie van 2016 XSR900. B90-8591A-00

Meld je aan of registreer je om te reageren.