Helpforum

Hallo, moet ik een licentie kopen voor de bestanden die zijn geschreven in het gedeelde gebruikersgedeelte?

JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

Hallo, moet ik een licentie kopen voor de bestanden die zijn geschreven in het gedeelde gebruikersgedeelte?

Comments

  • JUSTINJUSTIN Berichten: 33Verified User

    Waarom moet ik veel licenties kopen voor deze kit. Ik heb voor het eerst een 2020 R6-licentie gekocht en daarna weer een licentie voor onbeperkte bestanden gekocht. Koop ik nu weer een licentie voor de bestanden die in het gedeelde gebruikersgedeelte zijn geschreven? het wordt een gedeeld gebied genoemd, waarom zou u een licentie kopen, hoeveel licenties moeten er worden gekocht?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, u hoeft maar één licentie per ECU te kopen. Als u extra ECU's flitst, heeft u een nieuwe licentie nodig. Als u de softwareaanwijzingen niet correct opvolgt, kan het systeem denken dat u een nieuwe ECU probeert te flashen en een nieuwe licentie aanvraagt. Als dit het geval is, sluit u af en start u uw proces opnieuw. Het is belangrijk om een goede internetverbinding te hebben en de softwareaanwijzingen te volgen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.