Helpforum

AutoBlip toevoegen aan een R1s

josh@ftecu.comjosh@ftecu.com Berichten: 11Staff User

Hier is een korte opmerking over het gebruik / toevoegen van autoblip aan een R1s. Als u autoblip toevoegt aan een fiets die al is geflitst, moet u een volledig nieuw bestand gebruiken. Voor alle duidelijkheid, dit betekent dat als je een bestand op je computer hebt opgeslagen of als je je ecu hebt gelezen, je dat niet kunt gebruiken. U moet de bestandsbeheerder openen en het juiste bestand voor uw ecu selecteren. Als u een aangepast bestand hebt met brandstofkaarten die u wilt gebruiken, moet u deze uit uw oude bestand naar het nieuwe bestand kopiëren. Zorg ervoor dat u Autoblip activeert voordat u het nieuwe bestand flasht. Als u vergeet Autoblip te activeren voordat u flitst, moet u opnieuw beginnen met een nieuw bestand.

Comments

  • jondjay37@gmail.comjondjay37@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik heb een 2019 R1 en deze kwam met de autoblip / quick shift-functie. Na het knipperen van mijn ECU werken de QS-lampjes niet op het dashboard. Als er toch een oplossing is?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, daar is momenteel geen oplossing voor. Bedankt, Jason A.

  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com Berichten: 5Verified User
    bewerkt October 2020
    1. @ jondjay37, ik had dezelfde vraag, ha! evenals het LIF-licht. @jason zal dit ooit worden opgelost? sommigen van ons zijn OCS, begrijp het alstublieft. Ten eerste heb ik het onbeperkte bestand gebruikt en de brandstoftabellen in kaart gebracht zoals ik wilde en ik ben zeer tevreden, geweldige software. Terwijl ik hier ben, wil ik alstublieft een paar vragen stellen. Is de EXUP-klep op de R1-klep 2015-2020 statisch geopend, waardoor deze uitschakelt en hem gewoon open houdt? Ik heb het waargenomen toen ik de fiets start en ik zie het sluiten en dan openen, dit moet een testsequentie zijn. Ik neem aan dat het open blijft, maar ik zou het tijdens het rijden niet kunnen zien. Ik heb online gekeken, maar ik zie mensen zeggen dat het open blijft of dat het sluit. Ik begrijp dat dit misschien iets is dat ik moet uitzoeken, maar als je het weet, zou het aardig van je zijn.
    2. Ik zie de diagnosecode uitgeschakeld voor de AIS, maar ik zie de AIS-optie nergens precies. Ik zie een optie voor een luchtinlaatklep, maar is dit niet de inlaatklep aan de voorkant van de neus die opengaat als er een vacuüm wordt aangelegd?
    3. Ik heb de bankkit voor de 2018 R1, past deze hardware bij de 2020 MT-09? Ik zou er alleen een licentie voor hoeven te kopen als dat zo is.
    4. Ten slotte ken ik enkele vrienden die ECU-afstemmingssoftware voor hun auto's hebben en die betalen per training. Bieden jullie zoiets aan? Ik ben een beginneling, maar ik werk op het gebied van systemen / netwerken en dit is iets dat ik zou kunnen leren. Ik weet niet alles over de mechanica van motoren, maar ik weet genoeg om alles wat geavanceerd is te begrijpen.
  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com Berichten: 5Verified User

    Ik wilde ook vragen wanneer we "Systeemwaarschuwing" uitschakelen, schakelt dat dan ook waarschuwingsindicatoren uit, zoals SCS of TCS?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, daar wordt momenteel niet aan gewerkt. 1: Het EXUP-ventiel staat altijd open voor het geval het defect raakt op een fiets waarvan u niet wilt dat het dicht blijft zitten. Wanneer u de fiets start, doorloopt deze een testreeks om de limieten te vinden. Als u het uitschakelt, voorkomt u dat de code opduikt zodra u de stekker uit het stopcontact haalt. 2: De AIS wordt uitgeschakeld door de P1400-code uit te schakelen. Dat is anders dan het luchtinlaatventiel. 3: Je 6-pins USB-kabel werkt, maar je hebt een andere fietszijde of bankharnas nodig voor de MT09. U heeft ook een extra licentie nodig als u een extra ECU wilt flashen. 4: We zijn op dit moment helaas niet ingesteld om enige vorm van betaalde training te volgen. Bedankt, Jason A.

  • mtrt43@gmail.commtrt43@gmail.com Berichten: 2Verified User

    @ jos h, is die procedure ook van toepassing op een 2015 R1M die ik heb geïnstalleerd maar alleen van 6-5. 5-4, 4-3 bedankt, Michael

Meld je aan of registreer je om te reageren.