פורום תמיכה

איתור מיפויים חדשים עבור MT-07, SC פרויקטים ומסנן DNA

DeanosDeanos הודעות: 5Verified User

היי חבר'ה ובנות! בדיוק התקנתי את ערכת ה- FT שלי היום ואוהבת אותה. אני מריץ MT-07 2015 עם מערכת SC Projects (חיקוי) מלאה ללא רוצח db ומסנן DNA הכל (🤣). אני מחפש מפת דלק מתאימה להתקנה זו ואני רואה שיש פוסט על מיפוי קברי זה או אחר אשר יתאים. https://forum.ftecu.com/discussion/559/maps-for-mt07#latest היכן אוכל למצוא את המיפוי הזה? מצטער, אני עדיין חדש ומנסה למצוא את דרכי ... כמו כן, כיצד הגובה משפיע על מפות אלה? אני ביוהנסבורג, דרום אפריקה שנמצאת רק ביישנית בגובה של 7000 מטר מעל פני הים. טענתי רק את המפה ללא הגבלת ברירת המחדל כדי לוודא שהכל עובד, אז רק צריך למיין את התדלוק וכולי טוב ... כל עזרה עם האמור לעיל תהיה נהדרת.

2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

https://www.instagram.com/deanos_rides

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, מיפוי הקברים נמצא תחת תמונות צד שלישי במנהל הקבצים בתוכנת Tuning Suite. ככל הנראה אין להם קובץ התואם את מספר החלק ECU שלך. אם רכשתם פליטה באמצעותם הם היו עושים לכם מפה אין בעיה, אבל נשמע שתצטרכו להכין מפה בעצמכם. השתמש ב'לא מוגבל 'ואם זה לא עובד טוב, העלה קובץ מפת דלק למחשב. אם זה עדיין לא עובד, תצטרך להכין מפה משלך, לרכוש מפה מסוחר או לכוון את שושלת האופניים. תודה, ג'ייסון א.

  • DeanosDeanos הודעות: 5Verified User

    תודה ג'ייסון, אני מעריך את המשוב. מפה בלתי מוגבלת עושה עבודה נהדרת עד כה, אבל זקוקה למשהו לתדלוק וזה מה שקיוויתי שאוכל לשלוף ממפת הקברים, אבל אני רואה שאין להם שום דבר לתדלוק שם. ישאיר עיניים פקוחות לטובה או יקבל דינו מלא בשלב כלשהו.

    2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

    https://www.instagram.com/deanos_rides

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    דין, כל מפות הקברים נעולות כך שהן לא מאפשרות לך לראות או למשוך מהעבודה הקשה שעשו ביצירת הקובץ. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.