Tukifoorumi

Rekisteröityä ECU: ta ei löydy / väärä malli, joka on lueteltu lisenssitarkistuksessa

matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

Joten asensin tämän noin viikko sitten vuoden 2020 MT07-laitteelleni ja kaikki toimi hyvin, välähti sitä kahdesti varastokartoilla, jotka olivat päällekkäin tuomalla PCV-polttoainekartalla. Tänään ostin sävelen 2WDW: ltä ja he lähettivät minulle tiedoston vilkkumaan ja menivät kirjoittamaan ecua. "Ei rekisteröityä ECU: ta löydetty". Olen yrittänyt käynnistää tietokoneeni uudelleen useita kertoja, asentaa ftecu-ohjelmiston uudelleen, tarkistaa johdotuksen jatkuvuuden jne., Eikä mikään ole toiminut. Kun menen luetteloon ecuista ohjelmistossa, se näyttää lisenssinumeroni, mutta polkupyöräni on luetteloitu vuoden 2015 JP MT07 ... wtf: ksi. Olen vain välähtänyt tätä kahdesti ja molemmat kerrat käytin oikeaa Yhdysvaltain 2018-tiedostoa. Mitä täällä tapahtuu???


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Matt, Vuoden lopussa oleva alueen ja alueen nimeäminen ei tarkoita kirjaimellisesti mitään, sillä on merkitystä vain, miten se on kirjattu loppuun. Varmista vain, että vilkkuvat oikealla osanumerotiedostolla ja kuten sanoin, älä huoli pääsi nimityksestä. Joka tapauksessa, yritä päivittää se nyt ja naida se uudelle lisenssille. Kiitos, Jason A.

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Kiitos vastauksesta, on outoa, että näytät (väärän) vuoden ja alueen loppukäyttäjälle, jos se ei tarkoita muuta kuin ok. Joten menin pyörän luokse ja yritin salama sitä uudestaan, ja se kysyy minulta, haluanko mennä naimisiin lisenssin kanssa, jonka sanoin kunnossa, ja seurasin sitten kehotuksia sammuttaa avain ja sitten uudelleen ja se sanoo vain epäonnistuneen: ei vastaus. Mitä minun pitää tehdä nyt?

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User
    muokattu September 2020

    Oletan tässä vaiheessa, että ECU: n yhteydessä on ongelmia? Nähdessäni asentamani ohjain on FTDI-ohjain. Oletan, että tämä on UART-yhteys ECU: han, joten jos tarkistan johdot, minun pitäisi nähdä kaksi riviä joutokäynnillä korkealla arviolta + 5 V olettaen, että virtaa TTL-puoli tietokoneen toimittamalta USB: ltä, tietysti on maadoitusliitäntä ja mahdollisesti + 12 V? Jos kaikki on oikein, voinko vain tarkistaa Fluke-laitteellani kaikki nämä viittaamalla akun maahan?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, No, jos haluat paremman selityksen, vuosi ja alue ovat yleinen luokittelu, joka perustuu sisäiseen ECU-tunnukseen. Tämä tunnus asetetaan järjestelmäämme ensimmäisestä tiedostosta, jonka kohtaamme sen kanssa. ECU-tunnuksesi jaetaan vain vuoden 2015 JP-mallin tunnuksen kanssa. Nyt vuoden 2015 JP-malli ei ole ainoa ECU, jolla on tämä tunnus, mutta se oli ensimmäinen, jonka teimme ja syötimme järjestelmäämme. Tunnistat siis ECU: n malliksi, vaikka osanumero vaihtelisi. Testausprosessin ei tarvitse olla niin monimutkaista. Siirry Ohje-välilehteen ja valitse sitten Testiliitäntä ja valitse sitten Testitulot-valintaruutu. Näet eri värisiä ympyröitä, mutta me emme välitä niistä, ainoa asia, josta välitämme, on sulkeissa näkyvä numero. Oletan, että polkupyörän puoli vilkkuu, joten anna minulle numero, jonka näet kaiken kytkettynä ja avain pois, sitten kaikki kytketty ja avain. Kiitos, Jason A.

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Avain pois päältä: 37, avain päälle: 36

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Maadoitusyhteys on huono / ajoittainen, kun tarkastelen tätä edelleen, näen, että maadoitusjohtoa, joka menee polkupyörän valjaiden pistokkeeseen, ei puristettu kunnolla liittimen tapiin, joten se vain istui löyhästi siellä, minkä vuoksi se todennäköisesti toimi aiemmin, mutta jonkin verran ratsastuksen jälkeen tärinä sai sen irtoamaan. Joten tässä vaiheessa näyttää siltä, että se on valmistusvirhe. Voin vetää tapin ja puristaa sen kunnolla, jos voit kertoa minulle, kuinka tappi poistaa ja asettaa takaisin, muuten tarvitsen uuden valjaat, mikä tarkoittaa, että minun on vedettävä tämä ulos, jota en halua täytyy tehdä, koska olen jo tuhlannut joukon aikaani yrittäessäni selvittää tämän. Miksi sen arvoinen sain polkupyörän salamaan työntämällä vain vaijeria paikalleen tarpeeksi kauan salaman tekemiseksi, mutta lanka menee vain jälleen häviämään.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Kun katsot liittimen etuosaa, tapin yläosassa on lukituskieleke, joka on painettava alas. Tappi vetää ulos liittimen takaosan. Jos et saa neulaa ulos, lähetä meille valjaat takaisin ja minä lähetän sinulle takaisin upouuden ilman ongelmia. Kiitos, Jason A.

  • matt.ihnen@gmail.commatt.ihnen@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Katson sitä tänä iltana ja näen, voinko saada sen ulos ja ilmoitan, tarvitsenko toisen. Kiitos kaikesta avusta.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Katso tämä video. Näet pienen välilehden tapissa, josta puhuin. Kiitos, Jason A.

  • shaunst9@gmail.comshaunst9@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei Minulla oli juuri tämä ongelma ja seurasin yllä lueteltuja vaiheita. En voinut saada tapin takaisin paikalleen pitäen yhteyttä maahan. Kuinka minun pitäisi vaihtaa valjaat? Kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Kun taivutat kielekettä alas vetääksesi tapin ulos, sinun on taivutettava kieleke ylöspäin, kun asetat sen takaisin paikalleen varmistaaksesi, että se lukittuu oikein. Jos et halua käsitellä sitä, lähetä meille valjaat takaisin ja me korjaamme ne sinulle tai annamme sinulle uuden. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.