פורום תמיכה

התוכנית לא מגיבה

nstephanian@hotmail.comnstephanian@hotmail.com הודעות: 16Verified User
נערך September 2020 in דיווחי שגיאות

במפות המצערת-חוט כאשר אני מנסה להעתיק את הטבלה GEAR N ל- GEAR 1 או ל- GEAR 2 או לכל מפה אחרת שהתוכנית מקפיאה. התוכנית נמשכת כחמש דקות עד להשלמת התהליך. גם הערכים בתאים משתנים מעצמם. לדוגמא אם אני שם את כל התאים ל- 100 ושומר את הקובץ, בפעם הבאה שאפתח את הקובץ כל התאים הם 99,6. מה קורה עם זה ??? מרגיז מאוד! בלתי שמיש כזה.

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, אני מניח שאתה מהבהב ECU של מיצובישי שבו לוקח לערך ההעתקה וההדבקה זמן רב יותר להעברה. כן לוקח להם יותר זמן להעביר ECU של Denso אבל הם עדיין עובדים. אנא עיין בתגובתי כאן כדי להבין טוב יותר מדוע מערכים את הערכים שלך כלפי מטה: https://forum.ftecu.com/discussion/714/vmax-copy-and-paste תודה, ג'ייסון א.

  • nstephanian@hotmail.comnstephanian@hotmail.com הודעות: 16Verified User

    היי ג'ייסון, תודה על התשובה. אני עדיין לא מבין מדוע הערכים מעוגלים כלפי מטה. במפה הבלתי מוגבלת של האיחוד האירופי לקוואסאקי H2 במפות המצערת, המון ערכים כבר מוגדרים ל 100. רק כשאני מגדיר ערך ל 100 בעצמי זה מאוחר יותר מופיע כ 99,6. הערכים שכבר עמדו על 100 נשארים על 100. אז אם הערכים סטנדרטיים הם 100, מדוע איני יכול להגדיר אותם ל 100? תודה ובברכה, נזר.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, ממש אין הבדל כשמדובר בערך 100 לעומת 99.6 בערכי ה- TPS שלך. כל קובץ מפרש את הנתונים בצורה שונה עם נוסחאות שונות וכו '... רק בגלל שקובץ אחד מסתובב בכיוון אחד לא אומר שגם הקובץ השני יעשה זאת. הערכים בקובץ יהיו על כל מה שנקבע להם ולא משנה מה. ברגע שמשתמש הקצה יתחיל להתאים אותם הנוסחה תעשה את עבודתו בעיגול המספרים. זו הסיבה שאולי אתה רואה את זה כברירת מחדל ב 100, אבל אתה יכול לשנות את זה רק ל 99.6. חששות עיגול אלה שכיחים יותר גם במיצובישי ECU בגלל האופן בו יש לפרש אותם. אם אתה עובד עם ECU של Denso, סביר להניח שלא תיתקל בשום דבר כזה, אלא אם כן אתה מנסה להסתגל מעבר לגבולות מסוימים שהוצבו למען הבטיחות. תודה, ג'ייסון א.

היכנס או הירשם כדי להגיב.